9.10.12

SOFFB: TalkandBake: DESIGNER...DE BETTER!

Toinen päivä STEAL O.P.I FROM FELLOW BLOGGER- teemaviikkoa!



Tämä on mun tämän hetken lempilakka, ah, ihana shampanjan värinen <3 Näin tämän ekan kerran, kun Mimosa, eli TalkandBake- blogin kirjoittaja piti arvonnan, missä oli mahdollisuus voittaa The Muppets-minisetti, jossa myös kyseinen lakka olisi ollut. Valitettavasti en voittanut (oon ikuisesti katkera ;D), joten mun oli IHAN PAKKO tilata täysikokoinen pullo tätä lakkaa, eikä kaduta kyllä yhtään :3



Sori ekan kuvan maailman huonoimmasta leikkauksesta, oli pakko koska taustalla näkyy järkyttävä karvainen jalka. :D


Niitit oon joskus tilannut Born Pretty Storesta. Pitäisi vielä niitä pyöreitä tilata <3


Mitäs mieltä ootte mun tästä tän hetkisestä lempilakasta? :3



Second day of theme week! This polish is now my favourite, I love the champagne colour of it! The polish is O.P.I's DESIGNER... DE BETTER! and this polish I saw first time in TalkandBake- blog.



STEAL O.P.I FROM FELLOW BLOGGER
Day 1. Diamante: I Lily Love You
Day 2. TalkandBake: DESIGNER...DE BETTER!
Day 3. ?????????????????????????????????????
Day 4. ?????????????????????????????????????
Day 5. ?????????????????????????????????????



♡:Sara



14 kommenttia:

  1. Minun ilmeeni, kun luin otsikon :D Ekana mietin, että mitä olen nyt tehnyt :'DD

    Toivottavasti et nähnyt painajaisia, kun et lakkaa voittanut, mutta nyt se on kuitenkin täyskokoisena versiona, eikä mininä sinulla ;) Ps. Huomenna lähtee paketti matkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, aattelin etten kerro sulle mitää et oon laittanu sut ku arvasin et tuut kuitenki mun blogii ku julkasen tän ;D

      Yhyy, nään vieläki painajaisia ;__; ÄRRRRR! Vasta huomenna! :D Onneks tää lakka lohduttaa mua (ja se on sun ansiota) ;D

      Poista
    2. :D Saatan kyylätä blogiasi kymmenen kertaa päivässä, sekä tietty muidenkin blogeja (ai mikä elämä?) :D

      Kerrankin sain aikaan jotain hyvää :3

      Poista
  2. Hei! Sinulle on tunnustus blogissani! :) http://jakaikkimuu.blogspot.fi/2012/10/tunnustus.html

    VastaaPoista
  3. Ihana lakka, mutta kyllä toi I Lily Love You-lakka sytyttää enemmän :P Onneks miulla on toi seuraava lakka (jos on kuvaa uskominen) niin ei hirveesti taas kasva oma himotus-lista ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, jännää! Kerro sitten huomenna että oliko toi se sama lakka! :D

      Poista
  4. Tykkään. Näyttää vähän samalta kuin mun upouusi OPI:n DS Radiance.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, koska oot saanu sen lakan? :) Oli pakko heti mennä googlettamaan että minkänäkönen lakka ;D Tää muppets lakka on enemmän kultanen mut koostumus näyttää samalta! :)

      Poista
  5. Oii, ihana väri. Ja noi niitit on vaan niin hienoja, ehkä mun pitäis metsästää jostakin niitä, sais vähän jotain kivaa kynsille :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Täytyy kattoo et jos jossain vaihees tilaan niitä pyöreitä niittejä nii voisin samaa aikaa tilata sulle noita :3

      Poista
  6. Hahah, karvanen jalka :'DD
    Mutta tuo lakka on kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, ehin jo ihmettelemää et oonko ainoo, joka nauraa tolle karvajalka-asialle :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...