11.10.12

Ruotsintuliaisia ja Skrillex alushousuja

Hahaaa, hyi pervot, ettekai te tykkää tosta otsikosta? :D Oon taas niin hulvattomalla päällä, että keksin outoja juttuja :D

Tulin eilen kotiin ja oli TAAS yllätys odottamassa! Ihana Ooka oli käynyt Ruotsissa (Ooka on aina Ruotsissa :D) ja muistanut kun kerran kirjoitin hänen blogiinsa että tahdon maistaa Ruotsissa myytäviä Polly Rockseja Ooka oli sitten mennyt ostamaan niitä mulle ja lähetti ne postin kautta :3


Omnomnom, noissa on tavallisia maitosuklaisia sekä myös sitruunanmakuisia ja salmiakinmakuisia. Ne on niiiiiin hyviä Kiitos paljon ihanalle Ookalle!

Sitten otsikon toiseen asiaan :D Tarvin uusia pikkareita (joo tiiän, että teistä kiinnostaa toooosi paljon) ja suuntasin Lindexiin. Siellä oli tälläiset hipsteritiikeri-silmälaseilla-pikkarit, oli vähän pakko ostaa :D Hahaa, tolta tiikeriltä puuttuu vaan hiukset, niin se olisi täydellinen Skrillex :D Nimeen välillä mun tavaroita esim. rastafarihiiri, mörköpaita ymym (hukkaan aina mun tavarat nii voin Nallelle huutaa sanoa esim. että missä rastafarihiiri on?) niin näiden nimeksi tuli Skrillexpikkarit.


Eipä tässä sitten muuta :D Teemaviikko jatkuu illemmalla ;D




I got those Polly-candies from lovely Ooka! They are not available in Finland, so when she went to Sweden she bought me these, thank you lovely
I had to buy these hipster-tiger panties when I saw them :D I named them as Skrillex-Panties :D LOL


♡:Sara

P.S. MUISTAKAA KYSYMYSPOSTAUS! Voitte jättää sunnuntaihin mennessä mitä tahansa kysymyksiä niin vastataan Nallen kanssa niihin omassa postauksessa :)




 

15 kommenttia:

  1. Ymmärtääkö Nalle, mitä oot vailla, kun kyselet Skrillexien perään?
    Ei hitto, noita lepardeja on kyllä pakko saada...
    Lindexiin ... ;DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärtää joo :D Se on jo tottunut mun outouksiin xD

      Poista
    2. Mun mies ei aina oikein ymmärrä mistä puhun, ku etin esim jotain tiettyä kynsilakkaa ja kutsun sitä nimeltä. Sitä kynsilakkaa siis kutsun nimeltä. Mies kattelee silmät pyöreenä ja yrittää näyttää ymmärtäväiseltä ja osallistuvalta...
      Itte pitää lakkansakin etsiä... ;DDD

      Poista
  2. En oo aina Ruotsissa :< Vaan sillon tällön :D Mut erittäin hyvä kuulla, että tuli perille asti, vähän epäröin kirjettä postiin laittaessa, näinköhän se selviää repämättä sinne :D

    Hajoilin tuolle otsikolle täällä yksinäni ja vielä enemmän tuolle selitykselle :'D Voin kuvitella siut huutamassa Nallelle "missä Skrillexpikkarit on" :'DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii ruotsityttö <3 Hahaaaa, aina huudan sille xD Mä eilen jo sanoin sille että nää on sitte Skrillexpikkarit :----D Ku mä aina hukkaan kaiken ja se on onneks hyvä löytämään niitä :3

      Poista
  3. heeei mäki haluun noita namusia ;P tuo ne mulleeeeee (nekin on oikeesti mun ;P)

    pikkarit, hihihihihiih ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kaikki mun jutut on sun :D Pikkarit ;D

      Poista
  4. noi pollyt on tosi hyviä oon kerran maistanu ,pitäs käskee veljen tai äitin laittaa tuleen mullekki =) ,harmi ku ei saa suomesta

    kivat pikkarit

    VastaaPoista
  5. mäki oon ostanut tollaset alushousut:D

    VastaaPoista
  6. Ai niit on tollasii salmiakin makusiaki :o Pari vuotta sitte ku kävin ruotsis ostin pollyja sielt ja siit lähtie ostanu ain suomeski pollyja ku karkkii tehny mieli. Ihan parhaimpia karkkeja mitä karkkihyllyst löytää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omnom Pollyt on hyviä, tykkään syödä niitä samalla kun luen kirjoja :3 Harmi ettei noita salmiakkiversioita saa Suomesta :3

      Poista
  7. Salmiakkipollyja?!?:P Pittääkö sitä lähtiä naapurimaahan vierailulle.. Olin viikon ilman salmiakkia Turkissa, niin meinaa pikkusen pukata vierotusoireita kun kuulee ja näkee tuommosia ihanuuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noiden takia kyllä kannattaa Ruotsiin matkustaa ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...