10.10.12

Pakettiyllätys

Nyt välillä vähän muutakin kuin kynsiä (ei hätää, teemaviikko jatkuu illemmalla), eekku nimittäin lähetti mulle ylläriPAKETIN! Oikeen isokokoinen paketti :D Mun oli tarkotus tehdä videopostaus, mutta on 'vähän' syysväsymystä niin en millään jaksa. Täytyisi alkaa popsimaan eri vitamiineja :)

Hain tämän laatikon siis (jo maanantaina) postista ja tunnustan, oli pakko avata se jo linkussa ;D Oon huono odottamaan :D

Laatikosta paljastui kaikkea kivaa! Tässäpä kuvia tavaroista :)


Hihiii, kaikkea kivaa :D Kuvasta puuttuu yksi saippua, kun ehdin viedä sen jo kylpyhuoneeseen ja unohdin ottaa kuvauksiin mukaan :)

En ottanut kaikista 'yksityis'kuvia kun olisi tullut liian pitkä postaus, mutta tässä osa isompana :D


Hello Kitty suihkugeeli ja pinkki laukku

Kasetti- ja tv-tarroja, Hello Kitty viivoitin, ankka pinssi, Hello Kitty tarroja ja Hello Kitty magneetti (joka on jo jääkaapin ovessa)


Meikkilaukku (oikeesti punainen, kamera vääristää), laitoin ton mun laukkulaukuksi (:D) eli laitoin sinne kaikkea pikkutavaraa, ettei ne olisi enää levällään mun laukussa (Vitalis, meikkejä, kännykän johto...)


Hahaaa, minijutut on aina parhaita! Toi kynä on sellanen pienen pieni, yli puolet pienempi ku normaalikynä :'D Ja toi huulipuna on ihana  Muistan kun äidillä oli noita minihuulipunia, kun olin pieni ja aina salaa lainailin niitä :)



Näytteitä! Tykkään kovasti! Hmmm, ehkei mun pitäis kertoa tätä teille, mutta hamstrailen kaupassa aina kaikkia näytteitä, mun mielestä ne on kivoja ;D

Vielä loppuun kuva kaikesta (paitsi siitä saippuasta)! Paketissa siis oli ihan kaikkea :D Hiuspinnejä ja -ponnareita, tarroja, avaimenperä, kankainen kauppakassi, käsikoru, rasva, namia (omnom)... ym ym :D


Kiitos vielä kovasti eekulle tästä ihanasta ylläristä

I got a surprise package from eekku, there's everything! Hello Kitty stuff, hair accessories, stickers, key ring, body lotion etc... :) Thank you eekku so much



♡:Sara



P.S. Noi satasen setelit on sitte nenäliinoja ;D

26 kommenttia:

  1. Ihana yllätyspaketti! Ja sait vielä 100 euroa shoppailurahaa... eiku mitä :--D Täähän on kuin oikea SWAP paketti, just tuollanen ihana!
    Ps. Mullekin tuli eilen pienempi paketti Eekulta, pitää tänään tehdä postausta. :))
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaaaa, vois muuten kirjottaa tohon blogitekstii et ne on nenäliinoja ;D

      Joo, muuten swap-paketti, mutta mulla ei ollut rahaa ostaa mitään takaisin... ehkä jossain vaiheessa sitten :3

      Jään innolla odottamaan sun postausta!

      Poista
    2. Minäkin näköjään jään innolla odottamaan sitä, koska en kerennyt tänään kuvata ja nyt on jo niin pimeää. Huomenna sitten!
      Onneksi mulla on kameran muistissa yksi toinen kuvamateriaalisarja, joka ilmestyy siis tänään postauksen muodossa :))

      Poista
  2. Samaa kattelin, että lähettäispä joku mullekin satasia, löytäisin kyllä helposti niille käyttöä... ;D
    Minä olen muistanut sinua: http://lilaalakkaa.blogspot.fi/2012/10/substanssia-pukkaa.html =)

    VastaaPoista
  3. "Satasia, missä?" :D Siitä tulikin mieleen, että pitäisi viedä rahaa pankkiin, ärsyttävää vain, kun se käteispuoli on auki 10 - 13 >:(

    Ja hei c´mooon Hello Kitty saippua! Tahtoooooo!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rahat irti mun satasista *läpsii sormille* Vähän teil on outoja aikoja siellä :O Tääl menee tyylii klo 17 kiinni ettei voi tuua käteistä :D

      Poista
    2. Pitää varmaan matkustaa Lahteen, että saa rahaa omalle tililleen :'DDDD

      Poista
    3. Hahaaaaa, kaikki ne rahat mitä piti laittaa tilille, menee junamaksuihin :---D

      Poista
    4. Mut Lahteen kannattaa aina tulla... ;DDD

      Poista
  4. Oooh, paljon oot saanu kaikkea kivaa :3 En itekään kiinnittäny huomiota noihin satasiin ennen Mellan kommenttia. Heti piti rullata ylös päin katsomaan missä missä missä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkää muistanu niitä satasia heti xD

      Mua ehkä vähän jännittää, että onko mulle tulossa ruotsista jotain ;3

      Poista
  5. kiva kuulla että tykkäsit paketista ,tosiaan keräsin /ostelin siihen kaikkee ja näköjään muutkin tykkäsi =) ,jee ja nippu satasiakin viel ne oli nii hauskat et oli pakko ostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, ne on kyyllä hauskoja :D Tykkään kyllä <3

      Poista
  6. Ui miten ihana paketti! Ihan tuosta noin vaan oot saanut ylläripaketin vai mikä tää juttu oikeen on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eekku lähetti mulle ihan päivän piristykseksi muuten vaan :3

      Poista
    2. Oho, onpa hauska idea :) Varmaan piristi päivää!

      Poista
    3. joo tosiaan ihan muuten vaan laitoin saralle piristykseksi ja ku se vaikuttaa nii ihanalta ihmiseltä =)

      Poista
  7. ja pitihän sun saada myös toi hello kitty shampoo ku ihannoit sitä mun ostamaa =)

    VastaaPoista
  8. Munki piti rullata takas ylös etsimään niitä satasia. Nuo nenäliinat on niin siistejä, mistähän noita saa! Voisin sitte pokkana niistellä sadan euron seteleihin. xD
    Tuo meikkilaukku on tosi ihana. :) Aika samanlainen kuvio, kuin siinä yhdessä Konad-laatassa. Oiskohan ne jotain kirsikankukkia.
    Ja muutenkin näyttäisit saaneen kaikenlaista kivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on aika samanlainen kuvio, se laatta on ihana (harmi ettei mul vielä oo sitä) :3

      Poista
  9. nenäliinoja saa hesasta saiturinpörssistä ja juu meikkipussissa jotain kirsikankukkia =)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...