27.10.12

New Make-Up Bag

Ah, vihdoinkin, oikea meikkipussi saapui! :D Meikkipussiini kaatui kokista joku pari kuukautta sitten (joo oon sählä xD) ja siitä asti oon pitänyt mun käytetyimpiä meikkejä Lidlin perunasalaattipurkissa (en siis oo varma et onks toi perunasalaattipurkki kun siinä ei oo etikettiä mut ihan sama) :D


Suunnilleen seuraavana päivänä kokistapaturmasta, näin Elle-lehden tarjouksen missä sai kaupan päälle Tiia Vanhatapion ihanan meikkipussin, joten tottakai tartuin tilaisuuteen saman tien!


Torstaina tuo kaunokainen sitten saapui kotiin ja olen kyllä ihan rakastunut  Ihana pinkki vuori ja nätit yksityiskohdat :3 Laukku on varmaan tekonahkaa, koska siinä tarjouksessa ei lukenut mitään? Jos joku tietää, että onko tuo oikeeta vai tekonnahkaa niin kertokaa toki!

Nyt meikkini voivat vihdoinkin köllötellä rauhassa omassa pussukassaan 



Ootteko te lukijat muuten hyödyntäneet Netflix kuukauden ilmaiseksi tarjouksen? Oon ihan koukussa Ankronikkaan ja aion kyllä tilata Netflixin kun tuo ilmaisaika päättyy (jos he vaan eivät nosta hintoja...)

Vauhtimesta hurjin oooon ANKKALINNA! ;D




I had a Coca-Cola accident on my make-up bag so I had to buy a new one. I saw an offer on Finnish Elle magazine that when you order that magazine, you get a make-up bag from Finnish designer Tiia Vanhatapio for free! Of course I took the change and now I get the most coolest make-up bag ever! 




♡:Sara 

18 kommenttia:

  1. Ihana pussukka. Oon tässä miettiny että jos ottas kokeiluun ton netflixin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Tykkään ihan hirveesti tosta pussukasta :) Ja kannattaa oikeesti ottaa kokeiluun toi Netflix! Siellä on toooosi paljon ohjelmia ja elokuvia! :) Ja kuukausi on ilmainen eikä tietenkään oo pakko jatkaa sitä sen jälkeen ;D

      Poista
  2. Kiva pussukka ! :)
    Mies osti meille suoraan loppu vuodeks Netflixin käyttöön. Aamulla yksin ollessa on ollu kiva katella sieltä kaikkea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Netflixissä on niiiiiiin paljon kaikkee et sitä on just kiva kattoo :D

      Poista
  3. "arvoitus raukee, ja ANKAT laukeeeeeeee" xDDD hyi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiiiiiiiiiiii se on ansat laukee xD Alan itkee kohta ku pilaat tän multa :D:D Ärsyttää sitäpaitsi siinä sun Nokkapokassas ku ne raahaa niit telkkareita ruudulle xDDD

      Poista
    2. ankathan :P prööööt!

      minun nokkapokka :v Aku on ihana ku se aina saa raivareita<3 :D

      Poista
    3. Hahaa :D Raivarit on parhaita ;D

      Poista
  4. Hieman hyvä toi pussi, mäkin tarviin tollasen ISON pussin. Mä meinaan ottaa Netflixinn kohta kun mun mies lähtee Japaniin (BUU) ja jään iguanan kans kahdestaan kökkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, toi on IHANA pussi! :D Voi eiiii, koska sun mies tulee takasin? :3 Hahaa, ehit ainenki sitte kattoo kaikki Ankronikka-jaksot ;D

      Poista
  5. Mulla on samanlainen pinkki-musta-pussukka! :) Sain sen tilauslahjaksi, kun tilasin Ellen tänä vuonna. Siinä nökötti mun kynsilakat vielä pari kuukautta sitten mutta nyt kun uusia on tullut niin paljon, niin ostin niille boksin. Voisin oikeastaan siirtää itsekin meikit tuohon. Se on ihan kivannäköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä kanssa sain Ellen tilauslahjana :) Tykkään tosta ihan hirveesti! :)

      Poista
  6. Onpas söpön tyttömäinen meikkipussi! Tosi nätti! :)

    VastaaPoista
  7. hirmusen ihana meikkipussu :)!!

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...