5.10.12

Nakukynnet ja söpöt ankat

Lakkasin siis toissapäivänä Wet'N'Wildin Teal Of Fortune-lakalla, joka on aikaisemmalla kerralla värjännyt mun kynnet kunnolla siniseksi. Toissapäivänä laitoin siis (niinkuin kerroin) kaksi kerrosta Kicksin aluslakkaa ja yhden kerroksen Seche Viteä ennen ton Teal Of Fortunen laittamista. Ja se näemmä auttoi! Ei oikeastaan yhtään jäänyt sinistä omiin kynsiin ja alla on kuva todisteena :D


Näin lyhyeksi mun kynnet on katkennut ;__; ja ärsyttävä viilto tossa keskisormessa :D En ees muista, että mistä se tuli :D Tässä muuten ensimmäistä kertaa yleisellä paikalla mun kynnet nakuna ;D

Blogin Facebook- sivun lukijoilla on muuten mahdollisuus voittaa söpöjä miniankkoja kirjoittamalla (Facebookissa) tämän näköiseen kuvaan, että minkävärisen ankan näistä haluaisi



Here's my nails for the first time without nail polish! As I earlier said Wet'N'Wild's Teal Of Fortune- nail polish usually paints my nails as blue. But not this time, thanks to three layers of base coat before applying the colour polish! :D

In my blog's Facebook-page you have a change to win a cute bath duckling by writing which duckling you want!


♡:Sara



13 kommenttia:

  1. Iik! Nakukuva! :--) Tämä on vissiin suosittua nyt, että kaikki paljastelee kynsiänsä. Hehe, kauniit ja siistit näkyy sulla olevan!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, nakuilua! :D En ois muuten paljastanu, mutta halusin näyttää ettei tällä kertaa jäänyt sinistä kynsille :D

      Poista
  2. Ankkoja :D En meinaa osallistua sillä tunnustan, että meillä on kuusi kylpyankkaa :D Ja ihan hyvän näköiset kynnet sulla on, haluisin itsekin vähän lyhyemmät ja silti kauniilta näyttävät kynnet. En meinaan tiedä kuinka pärjään pitkillä labrassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaa, parit ankat sulla ;D

      Mun sisko on labrassa töissä ja se ei voi kauheen pitkiä pitää kun ne käsineet puhkeaa muuten :/ Aina sen vapaapäivinä saan lakata sen kynsiä nätiksi :D

      Poista
    2. Mies osti tytölle niitä kylpyankoiksi ja niitä oli alunperin vielä enemmänkin, mutta onneks pari ainakin on mennyt rikki :D Mulla ei onneksi ole vielä hanskoja mennyt rikki, mutta tosin oon labrassa vaan kerran viikossa ollut tähän mennessä :D

      Poista
  3. eipä oo tosiaan tarttunu,kaikilla jotka on käyttäny tuota lakkaa nii on aina ihan sinisiä kuvia ollu poiston jälkeen :D

    ja voi ihanuus noita ankkoja! <3 haluan nuo kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on ihan hirveetä ku on monta viikkoa kynnet ihan sinisenä :D
      Ankat <3

      Poista
  4. söpöjä ankkoja ,mulla ei vaan ole tota fb :tä

    VastaaPoista
  5. Onko noi kynnet lyhyet?:D Mun kynnet on ainakin harvoin noin pitkät:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, mun mielestä noi tuntuu kauheen lyhyeltä itellä, vaikkei mullakaan yleensä mitään superpitkiä kynsiä oo :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...