21.10.12

Lindsay

Blaaaah, sunnuntait on ahdistavia... Joten päätin yllättää teidät! Muistatteko, kun vähän aikaa sitten tilasin Lip plumperin ja jaoin yhdelle lukijoistakin yhden sellaisen? Noh, eräs lukijani otti minuun sähköpostitse yhteyttä ja kysyi, mistä niitä voi ostaa kun hänellä ei ole eBaytä. Päätin lahjoittaa hänelle yhden Lip plumperin ja samoin yhdelle teistä lukijoista! :3

Elikkäs arvon yhden Lip plumperin, sävyssä Lindsay, teidän lukijoiden kesken, jotka ovat jo ennen tätä arvontaa lukijoitani julkisesti! 

 Säännöt ovat seuraavat :
- Olet jo ennen tätä arvontaa lukijani julkisesti 
- Kirjoita tähän postaukseen sähköpostiosoitteesi ja nimimerkkisi sekä jotain superkivaa! Esimerkiksi mitä olet tehnyt tänään tai mistä ruuasta tykkäät tai ihan mitä vaan mikä piristää päivää 
- Jos olet Anonyymi, mutta olet Blogin Facebook- seuraaja, ilmoita koko nimesi minulle vaikka sählöpostiin: sara.vee@hotmail.com 

Arvonta päättyy maanantaina kello 23.30



 :Sara



P.S. Kiia, jos luet tätä niin älä huolestu, sullekkin on oma Lip Plumperi ;D

61 kommenttia:

  1. voi että oot ihana!

    sähköposti löytää minut osoitteesta white_flush@hotmail.com ja nimimerkki on Nooris, kuten Sherlock Holmesin kaltaiset älyköt varmasti huomaavat :)

    kiva juttu omassa elämässäni on että lakkaan tänään kynnet ja odotan treffikutsua (jota varten lakkaan ne kynnetkin :D) ^__^
    ja mun mielestä oot aivan mahtava tyyppi, mitä enemmän luen sun juttuja, sitä enemmän harmittaa ettei olla kavereita!
    tässä sulle sunnuntain jammailubiisi: https://www.youtube.com/watch?v=hnhJwjLfqpU :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiiiiii <3 Tuli hyvä mieli sun kommentista! :3

      Uuuu, tahdon kuulla lisää sun treffeistä! ;D

      Ja rakastan Lady Gagaa, en oo ikinä aikaisemmin kuullu tota biisiä! :D

      Poista
  2. Jeijj, haluun tollasen ! :D Nimimerkkini on Liisa ja s-posti liisa.nikula@lailanet.fi
    Tänään lakkasin uudet kynnet, scary fairy-kynnet, ei niist tullu kyl niin hienot kuin mallissa.. Ja tänään kävin moikkaamassa taas kerran mun siskonpoikaa <3 se on niin söpö !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooooo, mä haluun nähä ne kynnet! Mikä se sun blogin linkki olikaa? Seuraan sitä mut laita se vielä tänne silti ;D

      Poista
  3. mä en halua osallistua arvontaan koska mullahan taitaa ollakin jo tuo ;)

    muuutta silti haluan kertoa jotain super ihanaa ja se on se että meillä on jääkaapissa paaaljon herkkuja; pullaa, kakkua, toisenlaista kakkua, kolmanlaista kakkua, rahkaherkkua, herkullisia karjalanpiirakoita...

    JA!! kuuntelen groovee :3

    eiks ollukki ihania juttuja :vvv

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on sul toi :3 Oiiiiii tahon myös kakkuja <3 Mut en tykkää Groove FM:stä :D

      Poista
  4. Tanza ja sposti on tanja_mona@hotmail.com

    Muuta kivaa: varasin just ajan kampaajalle ja siitä tuli mieleen et sun uudet hiukset on huippuhienot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kampaajalla on ihanaa ku se hieroo päätä samalla ku ne pesee hiuksia :3

      Poista
  5. Tänään aamulla heräsin tein koulutehtäviä (ihme kyllä jaksoin tehdä kaikki) siinä ei mitään ihanaa ollut mutta sitten menin mun siskon luo käymään koska mun kummityttö(siskon tyttö siis) oli koko viikonlopun hoidossa niin en ollu nähnyt sitä pitkään aikaa niin oli kyllä ihanaa nähdä se taas<3 oli kasvanu pikkunen vaikka montaa päivää ei poissa ollukkaan<3 :)

    kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Ooi, tuommonen ois ihana! Mun päivä alko mahtavasti, kun mies ja Termiitti nukkui piiitkään, niin sain kerrankin rauhassa toimittaa omat aamuhommat+ keittää riisipuuron ja tehdä croissantteja aamupalalle:) Päivä on myös jatkunut mukavasti, vaikka illaksi pitikin tulla töihin. Mulla on niin parhaat työkaverit ja sunnuntain vuorolisät on tietty yks plussa lisää;)

    tanjak686@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa! :3

      Oiiiii, saisinpa mäki riisipuuroa ja croissantteja! <3

      Poista
  7. Uuu, haluisinkin päästä kokeilemaan miten tuollainen toimii, vai toimiiko :D Tämä ei nyt ole yhtään piristävää, mutta olen ollut koko viikonlopun kipeänä ja yks huulten pullistaja kyllä piristäisi päivää :D
    Ja niin, luen nimellä Lunalii ja maili on korukynsilla (at) gmail.com

    VastaaPoista
  8. oii oon halunnut tuommosta jo pidempään, pakko koittaa onneani. :'D Oon kattonu koko päivän vaan Lord Of The Rings -leffoja ja istunu koneella, villi elämä. (Y):-D Sun uudet hiukset käy sulle muuten tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tidii ja luen nimellä 3nn, sähköposti enni94@hotmail.com, miten onnistun aina unohtamaan nämä tärkeimmät. :DD

      Poista
    2. Hihiii, mulla on myös yhtä villi elämä ;D

      Poista
  9. ah ihanaa, tollasta ois niin hienoa kokeilla... luen nimellä maia ja sähköposti maijja@windowslive.com

    Olen ihan koukussa once upon a time sarjaan... viikko sitten katsoin suomessa ekan jakson jonka jälkeen olen nyt viikon aikana netistä katsonut koko 1 tuotantokauden läpi... ah suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää itekki kattoo se sarja! En tienny et se oli jo alkanu :D Minä ja mun muisti... :)

      Poista
  10. Olin jo ennen tätä arvontaa julkinen lukijasi nimellä Rose. S-posti rosesnails@hotmail.fi

    Tänään olen käynyt harkoissa joista justiinsa tulin, ollut koneella, katsonut gleetä sekä käynyt isomummoa moikkaamassa sairaalassa. Toivon, että iskä sekä veljet toisivat kohta jtn nami syömistä esim. mäkkiruokaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, naminami! Mäki tahon mäkkiruokaa! ;D

      Poista
  11. Luen nimellä ooka.

    Jotain kivaa.. Sain kirjahyllyyn laitettua kirjat ja elokuvat aakkosjärjestykseen :D muuta kivaa tässä päissä ei olekaan ollut. paitsi lähestyvä nukkumaan meno aika =))

    memories@hotmail.fi

    VastaaPoista
  12. Sonja olen minä, vanha lukija. S-posti sonjatervonen@hotmail.com

    Oon juonut koko päivän omenateetä, se on vaan huippuhyvää! :) Ja sitten olen katsellut telkkaria ja soittanut pianoa. Ja räplännyt puhelinta. Mietin muuten että olis jotenki hassua voittaa tämä kun juuri sulta sen ankan sain. :D

    VastaaPoista
  13. Olin lukijasi jo ennen tätä arvontaa ja luen nimellä Jenni. Seurailen myös facen kautta (Jenni Nuora) S-posti: i-dont-think-twice-i-just-do@hotmail.fi

    Tommosta olis ihan mahtava kokeilla ! :)
    Mulla on ollut ihan jees päivä kävin kirpparilla ja löysin ihanat kengät ja muutaman kivan maljakon. Olen syönyt hyvää ruokaa ja viettänyt aikaa sukulaisten kanssa. Ainoi miinus oli, että serkku oli oikein "päivänsäde" tänään. :D

    VastaaPoista
  14. Luin blogiasi jo ennen tätä arvontaa nimellä Lotta, sähköposti muhkotti@gmail.com

    Mitäs superkivaa tähän kirjoittaisin :D oon koko päivän pelannu xboxilla Mass Effect 3:sta (kolmas pelirupeama menossa läpitte! en tiiä tiedätkö kyseistä pelisarjaa mut suosittelen! wowia pelaat, vai muistanko väärin? :D nimimerkki wowittanut välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti vuodesta 2005 :D ) ja eilen olin kattelemassa Sparzanzan keikkaa :B

    Tykkäilen kovasti blogistas, oot niin pirteän olonen ja kirjotukses saa pakosti hyvälle tuulelle :) pitäis vaan munkin (ei vitsit, pitiki kirjottaa "munkin", alko tekeen miel hillomunkkia :D ) kommentoida vähän ahkerammin x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pelaan! Ihanaa että täällä on muitakin nörttejä! ;D

      Ihana kommentti <3 Ja tottakai pitää alkaa useemmin kirjottelee! ;D Omenahillomunkki maistuis nyt! xD Uuuu tai munkkipossu, nomnom :D

      Poista
  15. olen vanha lukijasi (tiedät kyllä kuka)
    sähköposti eekku80@netti.fi
    oot nii ihana ja söpö .laitan sulle taas ylläriä tulemaan .onnex tykkäsit viimeksi paketista

    leivoin eilen omenapiirakkaa,tänään kävin kirpparilla ja nii perjantaina kävin siel messuilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiiitos <3 Sulla on toivottavasti ollu kiva viikonloppu, ainenki kuulostaa siltä :)

      Poista
  16. Vanha lukija täälläkin
    Sähköposti anna-emilia93@hotmail.com

    Minä en tässä ole tehnyt viikonlopun aikana muutakuin reissannu 9h tuntia perjantaina ja tänään että pääsin Ouluun ja takaisin katsomaan Billy Talentia :D

    VastaaPoista
  17. En ole vanha, mutta olen lukenut blogiasi ennen tätä postausta nimellä Lila Lakka lilaalakkaa (ät) gmail.com

    Mua piristää nää sun postaukset ja ootankin niitten ilmestymistä malttamattomana. Taidat ite piristää itteäsi näillä arvonnoilla ??? ;D
    Eilen oltiin miehen kanssa 5 tuntia shoppailemassa ja tänään se halus vielä viiä mut kynsilakkaostoksille. Ja löysinkin ihan polkuhintaan kaksi IsaDoraa, mikä on ihan mun lempparimerkki. Muiden ihanien merkkien ohessa tietysti. Sain niin tänään kuin eilenkin kaikkee turhaa nättiä. =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, onnistunu viikonloppu kun pääsit shoppailemaan ;D

      Kiitos kommentista :3 Ja JOOOOO tykkään arvonnoista kun joku tulee (toivottavasti) iloiseksi kun voittaa jotain :3

      Poista
  18. Vanha lukija nimellä Jujuhound
    sposti jubjub@luukku.com
    Söin tänään tirripaistia sedällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, mä en oo ikinä kuullutkaan tirripaistista! Piti oikeen mennä Googlettamaan ;D

      Poista
  19. vanha lukija nimellä Kati!
    kati.niemela96@hotmail.com

    tänä viikonloppuna oon könkkäilly sauvoilla ympäri kuopioo ja syöny tajuttomasti tex mex salaattia <33

    VastaaPoista
  20. Wanha lukija nimellä SuperHotFemale

    Mulla oli ihan peruspäivä tänään, olin töissä ja pesin pyykkiä... Nyt olen saunasta vilvoittelutauolla, se on kyl kivaa. :)

    sari piste susanna at hotmail piste com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töiden jälkeen on mukava rentoutua saunassa :3

      Poista
  21. hihiii! kiitti uudelleen siitä lip plumperista! huomaan eroa ja tykkään siitä kovasti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että saapui perille ja tykkäät! Mun mielestä se väri on tosi ihana <3

      Poista
  22. Lara / Rocketraptor Laurajooei@gmail.com

    Olipa kerran sammakko nimeltään Space Cowboy. Space Cowboy oli kuullut jostain että Space Cowboys just wanna fly. Mutta sammakko ei osannut lentää. Space Cowboylla oli tosi paha mieli ja se oli kateellinen afrodiscopallohaukalle nimeltä Pychedelic Pineapple, battlemecha-pöllölle nimeltä HeavyMetal Battlecry ja kaikkien kingille, kaksipäiselle lohikäärmeelle nimeltä Seppo ja Pää, koska nämä kaikki tekivät mitä taidokkaampia temppuja Suomen ja jopa Venäjän ilmatilassa saaden Pudimir Vlatininkin kakkimaan radioaktiivisen kökäleen feikki-Prada for men-housuihinsa silkasta ällistyksestä.
    Space Cowboyn loikkiessa pitkin maan kamaraa, häntä vastaan tuli tonttu jota säälitti sammakon murheellinen olemus. Se päätti antaa sammakolle kolme toivetta. Space Cowboy toivoi heti että oppisi lentämään! Ja pöfff, Space Cowboylle kasvoi siivet! Mutta tonttu vaati Space Cowboyta kayttämään myös kaksi jäljelle jäänyttä toivetta. Space Cowboy mietti ja pähkäsi, mutta ei saanut päähänsä mitään muuta mitä se olisi halunnut. Niinpä se lupasi tontulle palata asiaan ja nousi siivilleen liitäen ilmojen halki. Mutta pian Space Cowboy huomasi ettei siivekkäänä lentäen olo tuntunut enää yhtään sammakolta, mutta eipä se tuntunut lohikäärmeeltäkään. "Kun on sammakoksi syntynyt niin ei voi lohikäärmeeksi tulla", Space Cowboy tuumasi ja palasi tontun luo. Space Cowboy toivoi muuttuvansa takaisin tavalliseksi sammakoksi. Ja niin oli Space Cowboy taas oma suloinen limainen pomppiva itsensä. Sitten hän toivoi vielä että Suomi voittaisi jääkiekon maailmanmestaruuden 2013. Kippis sille, sanoi tonttu ja he siemaisvat ketsuppivotkakolaa sen kunniaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, ihana tarina <3 Rupesi naurattamaan kun oot tollasen keksiny :D

      Poista
  23. Hihii, ootpa kova arpomaan kaikkea :)
    Oon vanha lukija ;)

    Oletko hei koklannu tätä turvottavaa huulirasvaa(http://varillisetlinssit.com/kosmetiikka-huulet-procle-lip-balm-volume-booster-p-29000.html?cPath=140_271)?
    Ihan sairaan hyvää, suosittelen ! Tää oikeesti turvottaa tosi paljon huulia :D Ja sen huomaa muutkin kun itse peilistä ;) Onhan tää vähän tujua, mut oikeesti SIKKEHYVÄÄ :D

    Tänään oon rentoillu äitin luona koko päivän, täällä on niiin kivaa <3

    essika@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tykkään arpomisesta kun haluan että joku tulee onnelliseksi kun voittaa :3

      Uuu, vois koittaa tota huulirasvaa, ei meinaa oo kallis! Kiitos linkistä :)

      Poista
  24. Juon juuri hyvää aamukahvia ja nautin siitä, että ulkona on pakkasta. Jee, talvi tuloo! :) Olin lukija ennen arvontaa nimimerkillä Kynsikuu (kynsikuu[at]gmail.com).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joudun työpaikan kahvikoneesta juomaa ällöpahaa kahvia :D

      Poista
  25. Wihii! Ostin eilen ensimmäisen syksylakan ja tänään ajattelin kokeilla sitä :D Se on kivaa!
    Jälleen söpö ihana arvonta <3

    katjamarian (at) gmail (piste) com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootan postausta sun uudesta syksylakasta ;D

      Poista
  26. kuuntelen tosihyvää musaa ja syön tosipahaa puoliksi kylmää lihapiirakkaa, tää ei ehkä piristä mun päivää mutta muut tälle voi kyllä nauraa :)
    Ja ihana blogi sulla, kiva kun teet näitä arvontoja :)

    evuopala98@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos <3 Hahaaa, mä ainenki nauran sun kommentille ;D

      Poista
  27. Ootpas sinä ajattelevainen :)! ja siis niin ihanaa, arvonta!!!
    Minun päivää ainakin piristi se että hoksasin tämän arvonnan ennen kuin se on jo arvottu :)!
    ja minä puolestaan tänään sitten tein tilauksen yves rocheriin, kun sieltä tuli joulupostia enkä voinu vastustaa kiusausta ostella ihania juttuja vaikka pitäis elää säästeliäästi :D!
    ja olen siis Vanha vanha lukija NN :) niinakka@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee, kivaa et ehit osallistua ja saat ootella Yves Rocherin pakettia :D

      Poista
  28. Kiva asia mun elämässä on että huomenna on lyhyt koulupäivä. :D ja se että tänä iltana voi vain ottaa rennosti eikä tarvitse ajatella mitään koulujuttuja. :DD
    ennuliih@gmail.com
    ja olen siis vanha lukija nimimerkillä Ennu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, se on just parasta kun tietää ettei tarvi olla kokopäivää koulussa! :D

      Poista
  29. Ihana arvonta! Läjä karkkia ja laihdutuskuuri ne yhteensopii ja niillä menty tänään iloisissa tunnelmissa :D

    Henna73
    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! Mul on kans aina jätskii ja laihdutuskuuri xD

      Poista
  30. Ihana arvonta ja mielelläni osallistun! Mua piristää se kun on vapaapäivä ja katoin just ekaa kertaa Rare Exportin! :) Sai aikalailla joulumielelle..
    maria_9403@hotmail.com

    VastaaPoista
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...