24.10.12

Judas, Juda-a-a, Judas, Juda-a-a...

Ristikuvio on tänä kesänä ollut tosi muodikas juttu ja itsekin omistan koruja ja vaatteita kyseisellä kuosilla ;D Kynsiäkin olen yrittänyt väkertää samalla teemalla, mutta jotenkin se vaan ei mielestäni ole onnistunut. Kunnes tein nämä kynnet ;D Nämä ovat mielestäni toooooooosi hienot 

Pienen tulitikkutytön blogista bongasin ekan kerran nää kynnet ja siitä asti ne on kummitellu mun mielessä 


Näitä tehdessä ja näitä katsoessa soi kokoajan päässä Lady Gagan Judas- biisi :D Ja toivottavasti se soi nyt myös teidän päässä! MUAHAHAHAAA! :D


Sain eilen taas eekulta kivan ylläripaketin :3 Ja jos jotain ihmetyttää, niin en ole (vielä) lähettänyt ekulle (valitettavasti) ylläreitä heikon rahatilanteen vuoksi  Enkä ole pakottanut häntä lähettelemään mulle mitään, eekku vaan on niin ihana ja ajattelevainen että haluaa piristää näillä lahjoilla :3


Ilmaisnäyte (tykkään ilmaisnäytteistä :D), pienet korvikset ja isot kirsikkakorvikset, mikä sattuma että noi kirsikat on alunperin Cybershopista ja just eilen tein heistä postauksen, hahaa :D Kiitos eekku taas 


En malttanu pysyy paikoillani :D



These cross- nails makes my head sing Lady gaga's Judas all over again :D 
I got that surprise package from eekku, thank you so much 



♡:Sara




29 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet<3
    Ja kivan paketin taas oot saanu eekulta:)

    VastaaPoista
  2. Inanat kynnet <3

    Minäki haluan tuommosia niittejä ! Mistä niitä saa ? O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanu noi Born Pretty Storesta, tässä suora linkki:
      http://www.bornprettystore.com/advanced_search_result.php?keywords=square+stud&x=0&y=0

      Ja noi on niitä pienempiä (eli vissiin 2ml?) :)

      Poista
  3. kivat kynnet ja ole hyvä vaan ,tosiaan haluun vaan ilahduttaa enkä oota vastapalvelusta,tiedän et tykkäät kirsikoista nii noi sopi sulle ku mulla jääny käyttämättä ,nyt saivat uuden kodin

    VastaaPoista
  4. onks noi ne uudet popottimet? ^^

    söpöjä juttuja oot saanut :) mulla meni hermo herkulespeliin -_-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo noi on ne maiharit :3 Ahahahaaa, miks meni hermot siihen? :D:D

      Poista
  5. Kiva blogi sulla! (: Tosi upeesti tehdyt kynnet!

    http://time-for-dreaming.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ....Nyt mulla soi Judas päässä :D:D

    VastaaPoista
  7. soi päässä Judas, enkä valita! Mä tein Gagan keikalle pelottavan samantyyliset kynnet, mutta vaan musta-kultasina, ja tykkäsin niistä ihan hirveesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, mä oon niiiin ihaillu niitä sun tekemiä kynsiä sun blogissa, ne on U-P-E-E-T! <3333

      Poista
  8. I'll bring him down, down, a king with no crown~

    ootko käynyt Gagan keikoilla? (oon kova fani ni innostuin aiheesta :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kertaakaan päässy ;___; Seuraavan kerran on kyl IHAN PAKKO päästä! <333 Haluisin niiiin nähdä sen :) Gaga on ihanan vahva ja erilainen ihminen :)

      Poista
    2. ehdottomasti menet ens kerralla! oon käyny jokaisella Suomenkeikalla ja kerta kerralta paranee vaan - ja se on jo aika hyvin koska ekakin keikka oli ihan mahtava.
      voidaan järjestää vaikka se ujojen bloggaajien miitti sinne, ollaan Born This Way paperipusseissamme! :D

      mun on aina hankala saada kamuja sinne mukaan (tylsiä tapauksia!) ni ehkä raahaan sinut sitten ;D

      Poista
    3. Jooo pakko tulla ;D Born this way pussi päähän xD Hahaaa :D

      Poista
    4. mä näin kerran gagan vilaukselta ku piti kytätä sitä veljen tytön kaa esiinty sillo kulttuuritalolla

      Poista
    5. Vähän siistii, mäki tahon <3 :)

      Poista
  9. Noi kynnet L O V E <3 Oon hulluna kaikkiin ristipaitoihin ja koruihin! Ainii, on pitäny sulle kertoo kun intouduin sun run dmc paidasta/postauksesta että bongasin Ideaparkin GT:sta alesta sen paidan ja olen onnellinen samanlaisen teepparin omistaja :D Ja tänään on iloisa päivä, sain kutsun työhaastatteluun ens maanantaille, jännää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans ihan hulluna niihin! :3

      Vähän kivaa ku tulit sanomaa et oot ostanu sellasen paidan! Se on kyl hieno :D

      Ooooo, toivottavasti pääset sinne paikkaan! Muista, että työnantaja odottaa et kysyt jotain kysymyksiä niin kannattaa etukäteen miettiä pari hyvää :)

      Poista
    2. Joo tää haastattelu tulee todennäkösesti olemaan tähän astisen elämäni vaikein kun kyseessä on esimiehen paikka. Saa nähdä miten käy, tuskin tulee olemaan mikään läpi huuto juttu :P

      Poista
    3. Ooooo! Vähän siistiä! Mä pidän sulle ihan kaikki sormet pystyssä! :3

      Poista
  10. Ihanat kynnet mut mullapa ei soi pääs juudas vaan tää : http://www.youtube.com/watch?v=rk4ZmItC4dE
    Hahahahaaaaaaa >:D
    x, L.
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hahaaa, maailman huonoin musavideo ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...