14.10.12

Going Pink For October

Hei, Neidit! Muistitteko pukeutua perjantaina pinkkiin? Perjantaina vietettiin virallista pukeudu pinkkiin-päivää ja tarkoituksena on muistuttaa rintasyövästä, muistakaahan siis tutkia rintanne aika ajoin! :)

En pukeutunut pinkkiin töissä, mutta töiden jälkeen läväytin allaolevat vaatteet päälleni :3



Sain Mimosalta yllärilahjaksi IHANAN Disney Villains kassin, ah rakastuin siihen heti (ja Mimosaan myös ;D lol) Ja oli pakko heti ottaa se mukaan :)

Lisäksi tein päivään sopivat roosa nauha kynnet



Huivi / Scarf - MicMac
Kaulapanta / Collar - H&M
Paita / Shirt - Gina Tricot
Pitsipaita / Laceshirt - Gina Tricot
Takki / Jacket - MicMac
Sukkikset / Pantyhose - Robin Hood :D
Kengät / Shoes - Vagabond
Laukku / Bag - Disney Villains Mimosa

Miltäs te näytitte perjantaina? Linkatkaa mulle, jos teidän blogeissa on pinkkipäivävaatteet tai roosanauhakynnet :3



I went pink on  friday because it was wear pink for breast cancer knowledge-day. I also paint my nails for the pink ribbon theme.

I got that bag as a surprise from Mimosa, it's official Disney Villains brand, I love it!


  ♡:Sara


34 kommenttia:

  1. Mäpä muistin, oli pinkki villapaita päällä ;)
    http://rockteraptor.blogspot.fi/2012/10/so-so-happy.html

    VastaaPoista
  2. Ihana kynnet <3 simppelit ja sievät :) Ja käy teemaan ;) !

    VastaaPoista
  3. Minulla nyt ei varsinaisesti ollut roosanauha kynsiä, mutta lakkasin perjantaiksi kynnet China Glazen tämän vuoden Breast Cancer Awareness kokoelmassa ilmestyneellä United lakalla :) http://emmminn.blogspot.fi/ sieltä löytyy kuvia :)

    VastaaPoista
  4. mulla sattui oleen sattumalta pinkkiä sellanen pääkallopaita päällä jonka serkku joskus sotanu lahjax kuvaa tosin ei oo ja kynnet lakkasin sit söpöt pinkit hello kitty kynnet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii, ota kuva siitä paidasta! :3

      Poista
    2. juu koitan saada joku päivä otettuu

      Poista
  5. ostanut siis =) kiva sun asu ja kynnet

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi, en muistanut. D:
    Mutta aivan ihana kassi, gimmegimmegimme! :OOO

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva pinkin päivän asu!
    Mua harmittaa, kun multa meni pinkki päivä vähän ohi... Kynnet oli sentään edes osittain pinkit:)

    Sinulle on tunnustus osoitteessa: http://la-la-nails.blogspot.fi/2012/10/tunnustus.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tunnustuksesta <3 Hyvä, että kynnet oli osittain pinkit nii ei tarvi harmitella :3

      Poista
  8. aattelin kysäistä sulta et kiinnostuisitko sellasesta yhteistyöstä että esittelisit ja laittasit linkin mun myytäviin koruihin ym kun saan tehtyä uudet sivut .laittasin sulle aina kerran kk jotain kivaa tekemiäni koruja .ainoa ehto siis että esittelet ja mistä oot saanu ja sit sivupalkissa linkki myytäviini .ilmota jos oot innostunu ??=)

    VastaaPoista
  9. Mä ajattelin, että olisin voinut osallistua. Mutta sitten tajusin, että en omista yhtään pinkkia tai vaaleanpunaista vaatetta. Enkä edes huivia tai mitään. Villasukat löytyy mutta siihen se sitten jäi :D

    VastaaPoista
  10. söpöö!! mul oli pinkki takki (mikä on mulla aina köh) ja pinkit sukat. kai se riitti? :DD

    VastaaPoista
  11. Joo ei tosiaan tartte värjätä hiuksia niin usein kun sävyttää niitä color maskilla. Juurikasvukin kiittää....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahaaaa, miten ennalta-arvattavaa että anonyymiltä tulee tällänen kommentti xD Mun juurikasvu ei värjäydy kotikonstein (ei tartu väri, oon koittanu monesti), vaan se pitää kampaajalle mennä värjäämään eikä mulla oo rahaa :D

      Poista
  12. Mulla oli öissä vain pinkit sukat -vahingossa. Kun sitten päivän aikana sain tietää ko. päivästä (olin sen ajankohdan unohtanut), laitoin pinkin villapaidan illaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vahinkosukat jalassa :D Ihana kun laitoit pinkin villapaidan :3

      Poista
  13. Minkä merkkisit noi silmälasit on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää lasit on DKNY (Donna Karan New York)-merkkiset, oon joskus ostanut ne LensWayltä (valitettavasti kyseinen kauppa ei näemmä myy enää kyseistä merkkiä) :( Ainut häiritsevä asia näissä laseissa on vikassa kuvassa oikealla alhaalla näkyvä vaalea täplä, joka häiritsee aina kun katson alaspäin xD

      Joissain postauksessa mulla on myös D&G-merkkikset lasit, jotka on Optikko Mäkelältä :)

      Poista
  14. http://nelly.com/fi/kauneus-naiset/kauneus/kynsilakat/orly-2594/cupcakes-and-unicorns-212931-446/

    tuli sut mieleen tosta lakasta! :)

    T: Taru (ex- sunshine makes me smile) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiiii, vähän ihanaa et sulle tuli minä mielee <3 Ja ihana lakka myös :D

      Poista
  15. Oon järkyttynyt,miten voi olla mahdollista etten ole koskaan kuullut pukeudupinkkiinperjantaista....Ei voi olla mahdollista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Mä luin Etelä-Suomen Sanomista, että sellanen oli silloin 12.10 :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...