23.10.12

Cyber!

Kaikki, jotka ovat lukeneet blogiani vähän pidempään,  tietävät (varmaan) rakkauteni Cybershoppia kohtaan ;D Noh, nyt kävi niin kivasti, että Cybershopista otettiin minuun yhteyttä ja kysyttiin haluaisinko tehdä postauksen heistä (aiempi postaus löytyy täältä). Tottakai suostuin, sillä parin viikon päästä on teille lukijoillekkin taas pieni yllätys ;D

Cybershopistahan löytyy erittäin laaja valikoima Rock-, gootti- ja alternativevaatteita, joita ei ihan joka vastaantulijalta löydy  Korsetteja löytyy myös ihan kiva valikoima, käyn aina ihastelemassa niitä vaikken itse uskallakkaan käyttää sellaisia :D

Hiustenpidennyksiä ja shokkivärejä löytyy myös runsaasti. Piilolinsseillä saa muutettua silmienväriä helposti ;D

Itse pidän hirveästi Cybershopin korvakoruista ja erikoisista leggingseistä.


Leopardihuivi (tilapäisesti lopussa :/ )







Värinpoisto (en oo ite vielä kokeillu, ehkä seuraavan kerran kun poistan latvoista väriä ;D)




Cybershop sent me e-mail and asked if I could say a few words of their shop :3 




:Sara

P.S. Pysykää tosiaan kuulolla, aikaa en vielä osaa sanoa, että koska on jotain kivaa tulossa ;D

P.P.S. En hyödy rahallisesti tästä postauksesta tai linkkien klikkauksesta.

19 kommenttia:

  1. En oo kuullutkaan tuollaisesta sivustosta! Uijui (: ja jeee ylläriä meille. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii juu ;D Tai ainenki jollekkin teistä ylläriä :P

      Poista
  2. Mä haluaisin jotkut ruskeat tai vihreät tai ihan ihan siniset väripiilolinssit! (Oon aina halunnut kokeilla) :o Ois ihana kokeilla... harmi kun tuntuu olevan mun mittapuulla vähän liikaa hintaa. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul oli ennen kirkkaansiniset, ne oli ihanan näköset <3 Mut mun silmä ei tykänny yhtää :( En oo vielä löytäny mulle sopiviä piilareita (silmiä kutittaa tai sattuu aina) vaikka oon monella eri optikolla käyny :/

      Poista
  3. suosin stargazerin värejä.
    riittoisia ja pysyvät kuin tauti.
    (oman tukkani resepti on teelusikka turkoosia hoitoaineeseen. boosivärjäys kuukauden päästä.)

    elä sure Sara, piilolinssit ei oo kaikkia varten. Et ole ainoa jolla kutittaa ja kirvelee, mulla on monta samanmoisesta kärsivää ystävää.
    mä joudun tilaamaan special linssit maailmalta, jotta saa oikeissa vahvuuksissa ne :(

    http://mangosforflamingos.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on joskus ollu pinkki Stargazerin väri ja se oli kyllä tosi hyvä (mitä nyt muistan, siitä on jo monta vuotta xD) Sun hiukset on kyllä ihanat <3

      Ihana kommentti, kiitos :) Oikeesti lämmittää mieltä saada tälläisiä viestejä :)

      Poista
    2. Voiko olla niin, että sulla on vaan niin kuivat silmät, ettei sovi piilarit siksi? Kannattaa käydä optikolta kysymässä, kai sellaseen voi ehkä olla jotain tippoja. :)

      Poista
    3. Oon tosiaan parilla optikolla käyny ja ne ei oikeen osaa ees auttaa tähän asiaan... Mut onneks silmälasit on söpöjä :3

      Poista
  4. Mä oon kans Cybershoppifani :3 Oliko tää sen Cyberin blogikilpailun tuotos? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sen takia ne tajus ottaa yhteyttä kun tein sen kilpailupostauksen elokuussa :)

      http://saracupcakez.blogspot.fi/2012/08/pinkissimo.html

      Tosin mua häiritsee, kun Cybershop ei oo sitä voittajaa ilmoittanut :O

      Poista
  5. Täällä on yks cyberfani lisää! Vaikka en kauheesti ookaan sieltä ostanut juttuja, niin käyn aina ihailemassa niitä vaatteita siellä.. Ei vaan tällä budjetilla oikei oo varaa ostaa uusia vaatteita yms :P

    Toi silinteri näyttää niin siistiltä! Tahtoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama, tekis mieli vaa ostella kaikkee mut ei oo rahaa :3

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Jooo kiiitos! <3 Huomen heti aion laittaa ne korviin :3 Vähän hauskaa et just tänää tein Cybershopin korvikset, nii ne kirsikkakorvikset mitkä lähetit on alunperin sieltä xD

      Poista
    2. okei kiva =) aattelin tosiaan et sulta löytyy niille rakastava koti ja tulee käyttöön ,ku mulla jääny pyöriin tuonne laatikkoon .laita toki kuvaa blogiin myös =) toivotaan ettei montaa kateellista ilmaannu heh heh

      Poista
  7. Oi, onnea uusista kuvioista! Minusta on aina kiva kun bloggaajat saavat yhteistyökumppaneita, mutta vielä kivempi kun kumppanit liittyvät jotenkin bloggaajan persoonaan ja musta sun tyyli käy kyllä hyvin Cybershoppiin :)

    VastaaPoista
  8. Ihan kivan persoonallisia tuotteita näyttäis olevan myynnissä! :)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...