6.10.12

Converse villasukat

Moikka ihanat! Oon jo jonkin aikaa ettinyt ohjeita tälläisiin Converse-villasukkiin. Oisin mummolle antanut ohjeen, että se olisi tehnyt mulle, mutta en löydä ohjetta mistään. Sain selville, että se löytyy Novitan villasukka 2011 lehdestä, mutta ei mulla tietenkään oo sitä lehteä (mulla ei yhtään pysy puikot käsissä :D) enkä yhden ohjeen takia viitsisi ostaa kyseistä lehteä...

Joten ajattelin, että pysyisikö jollain teistä ihanista lukijoista puikot käsissä? Jos joku haluaisi tehdä mulle tälläiset sukat koossa 39 niin ottaisin (tai ostaisin) ihan ilomielin ;D 


(kuva otettu Too Fast For Love-blogista!)



I have been searching for thesekind of wools socks for a month now... And I still haven't found them, this picture is taken from Too Fast For Love- blog 


♡:Sara

P.S. Nalle aina sanoo, että kinuun ihmisiltä (yleensä äidiltä) kaikkea, mutta tää ei oo kinuumista :D Aattelin vaan, että ois kiva jos jollain ois tää ohje ja haluais ilahduttaa mua 




34 kommenttia:

  1. Mä kyllä tykkään tehdä villasukkia, mutta en tiedä osaisinko tollasia tehdä, etenkään ilman ohjeita :D Mutta on kyllä hienon näköset !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, saattaa olla aika vaikea :) Löysin ohjeet vaan sellasiin mataliin sukkiin mutta haluaisin vähän pidempivartiset :)

      Poista
  2. tosi hauskat ,oisko sitä lehteä esim jossain kirjastossa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli hyvä idea :D Jostain syystä en ees osannu ajatella kirjastoa xD Voisin käydä joku päivä kirjastosta kattomasa josko siellä ois myös kivoja villapaitaohjeita, joita mummo vois kutoa mulle ;D

      Poista
  3. Mulla on toi lehti ja tykkään kyllä kutoa. :D Nyt tosin on vähän hoppua joululahjakutomisten kanssa, joten en kyllä nyt ehdi tekemään. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tykkää kutomisesta :D Koitin sitä viime vuonna monen vuoden tauon jälkeen, mutta vieläkään ei tuntunut kivalta :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  4. Miulla on ko. lehti, voisin ohjeen siulle vaikka word-tiedostona tai sähköpostiin laittaa jos haluat.
    Valitettavasti en itse ehdi valmistamaan : <

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiiiiiii, sä oot ihana <3 Voit vaikka word tiedostona laittaa tai ihan miten sulle parhaiten sopii :3 Mun s-posti on: sara.vee@hotmail.com

      Poista
  5. Hih, mä osaan jo ihan ulkomuistista tallaset sukat neuloa. :--D
    Ton merkin tekemisen kans vaan aina temppuilee, vaan saan senkin tehtyä aina sit alkukankeudesta huolimatta. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa oot vissiin parit tollaset sukat joutunu kutomaan kavereille xD

      Poista
  6. Mukava blogi sinulla. Tulen varmaan uudestaankin lukemaan tätä.
    My web page : artikkeli

    VastaaPoista
  7. Hauska idea :3 Oon tehny vaan yhdet villasukat elämäni aikana, jotenka en varmaan tollasia saa aikaiseksi :c Muuten kyllä voisin tehdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ees viitti yrittää ku tiiän jo etten osaa xD Onneks mun mummo kutoo <3

      Poista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Ihanat <3 mäki haluun tämmöset:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, mä osaisin kyllä neuloa ja ohjekin löytyis, mutta ranteet kipeytyy aina niin herkästi kun alan neulomaan niin työt valmistuvat hitaasti :(

      Poista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. On kyllä ihan siun näköiset sukat! ;D Laitahan sitten postausta kun saat sukat jalkoihin!

    VastaaPoista
  12. hei, jos sais tän ohjeen myös mailiin :)

    maritus@gmail.com

    niin ihanat on sukat!!

    VastaaPoista
  13. Mulle kans, mulle kans!Siis jos voit lähettää ohjeen!
    En oo vuosiin koskenu puikkoihin, mut nyt on niin siistit villasukat et ehkä ois aika!!
    Tiina (tiina.juntunen@gmail.com)

    VastaaPoista
  14. Nää on niin mageet sukat että haluisi myös ohjee jos suinkin mahdollista :) maarithuttunen84@gmail.com

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...