19.10.12

Back to Black!

Kuten aiemmassa postauksessa näitte, värjäsin eilen hiukseni! Tällä hetkellä hiukset on siis mustat, joissa on dip dye- värjätyt punaiset latvat, itse ainakin tykkään :3 Tosin punainen saisi olla vähän vaaleampi, mutta kyllä se siitä haalenee ;D

Punaisten hiusten ylläpito vaan oli niin vaikeaa, koska ei ole varaa mennä kampaajalle (Nalle on vieläkin työtön) ja omaan juurikasvuuni ei tartu blondi tai punainen + mulla on hirveän tummat hiukset luonnostaan :D


En nyt saanut parempaa kuvaa hiuksista otettua, koska Nalle ei jaksanut keskittyä kuvaamiseen, vaan halusi mennä pelaamaan Gears of Waria (tai jotain muuta vastaavaa). En muuten oo muokannu tätä kuvaa ja yrittäny saada mun käsiä näyttämään laihemmilta, toi valo vaan sattuu tulemaan mun käsille noin xD

Kun olin pieni, molemmat siskoni saivat upouudet maiharit, jostain syystä minä en saanut (sain varmaan isosiskon vanhat talvikengät niin siksi?) ja olen siitä asti ollut kateellinen kun mulla ei ole ollut maihareita :3 Tänään se asia kuitenkin korjaantui, koska näin Facebookin kirppiksellä NIITTImaiharit! JA MAKSOI VAIN KYMMENEN EUROA! Wuhuu! Treffattiin sitten myyjän kanssa ja sain mun elämäni ihkaensimmäiset maiharit LOVE!


Ja vielä loppukevennys: Käytiin Nallen kanssa Sittarissa ja siellä oli kauhea kasa vessapaperia 13 eurolla, noh ostettiin ne sitten ja Nalle lähti pyörällä kotiinpäin ja pakotti mut menemään täpötäyteen linkkuun nolojen jättivessapaperien kanssa :---D




Hello diaries! I dyed my hair yesterday and now the hair is black with dip dyed red. I like! The red hair dye is so hard to keep with very few money...
I also bought my first military boots as used, they only cost me 10 euros! Love them!


♡:Sara

Hitsi mul on tänää niin hyvä päivä, että mun tekis mieli vaan höpötellä teille kaikkea mut tulis liikaa tekstiä eikä sitä sitten Erkkikään jaksaisi lukea :D


 

22 kommenttia:

  1. Uuuh! Maiharit. Minä olen pitänyt maihareita ala-asteelta asti ja amiksessa kämppikset ihmetteli, että miten pystyn kävelemään niillä :D Olin ihan O____O helposti. Tosin, ne on jo mennyttä, kun hajosivat, mutta minulla on toiset, prikulleen samanlaiset, hähähhää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, mä oon aina halunnu maiharit <3 Ja nyt sain, wuhuuu :D

      Muista ostaa uudet samanlaiset maiharit jos noi nykyiset menee taas rikki ;D

      Poista
  2. Sinulle sopii tummat hiukset tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Mä oisin ollu ihan nolouspaniikissa noiden vessapaperien kaa. Pienenä, kun piti käydä kaupassa ja äiti laitto listan, mitä piti tuoda, mä aina tahallaan "unohdin" vessapaperit, koska musta oli niin noloa kulkea niiden kanssa. Kun muutin yksin asumaan, mun oli pakko ostaa vessapaperia, apua! Sit onneks aloin seurustelemaan ja bf sai kantaa vessapaperit. Nyt kuitenkin oon jo vähän päässy yli tosta ;D

    PS. Tukka on kiva! Mäki haluisin tommoset värjäykset latvoihin, mut mulla on ihan liian lyhyet hiukset :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, mäki olin pienenä ihan samanlainen! :D Ihana ku meitä on muitakin, jotka nolostelee kantaa noita vessapapereita ;D

      Ja kyllä värjätyt latvat sopii myös lyhyisiin hiuksiin ;D

      Poista
  4. reps, noi vessapaperit xD mua hävetti ostaa nuorempana terkkusiteitä (u know) kaupoista sen takia jos joku mies tulis mun taakke jonoo ja näkis mitä mä ostan, IIIIK :DDD

    ihanat hiukset!! noi latvat on toosi kivat ^^ mul on muuten just hiusväri päässä, pitäs mennä pesee pois..

    JA löysin seppäläst alelakkoja!!! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaaa hauskaa :D Noloo jos joku mies ois nähny ;D

      Oooo, millaset hiukset sulle on tulossa? :D Ja kerro että mitä lakkoja hamusit sieltä? :D

      Poista
    2. no niistä tuli sitte sellaset hmmh.. pinkit :DD tai pinkinpunaset :P öö. just tein postauksen lakoista, mees kattoo hus hus ;D

      Poista
  5. mä en kyl tajuu mitä noloo on wc-paperissa :D ? Eihän se oo sen nolompi, kuin jauhopussi ? :D vai onko muka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyl yhtää osaa sanoo, ei sen pitäis olla nolompaa ku jauhopussi xD Jotenki vaa kauheen noloa, varsinkin kun on oikee iiiiso jättisäkki :D

      Poista
  6. noi hiusset on tosi ihanat! sopii sulle kun nenä päähän;) mäkin oon monta vuotta kuolannut maihareita, mut en sitten oo saanut hankittua, ja vielä kun en oikeeta nahkaa halua niin sekin vaikeuttaa aina (oi ihanat kengät haluan tarvitsen!!...aha nahkaa..) mut ostin h&m:ltä joku aika sitten ja on ollu kyllä kovassa käytössä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainiin, ja keltainen ankka sai kasteessa nimen Kaarlo :'D

      Poista
    2. Hyvä, että löysit sellaset maiharit mitkä ei oo nahkaa :) Noista kengistä en oo varma että mitä ne on, se myyjäkään ei tiennyt kun ei ollut mitään lappuja jäljellä :D

      Voiii, pieni söpö Kaarlo :D

      Poista
  7. Tosi hyvältä näyttää noi sun uudet hiukset, tykkään hirmuisesti ja musta sulle sopii hyvin tuommoinen tumma. :)

    VastaaPoista
  8. hiukset sopii sulle ja kiva et löysit mieleiset kengät .no ainaki säästitte kun ostitte wc paperit ,jää rahaa sit vaik lakkoihin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Ja oli kyllä halvalla wc-paperit :D

      Poista
  9. Kiva on tukka...paras toi käsien kommentointi :D Pitkissä hiuksissa on hyvä että voi napsia kuolleet latvat helpommin pois vaikka itsekkin. Tai no moon ainakin leikannu omaa tukkaa,etarinkin. Ja sen kyllä huomaa,ei välttämättä kovin positiivisessakaan mielessä,heh. Lyhyitä hiuksia pitää laittaa enemmän,kun ne herätessä sojottaa tasan joka ilmansuuntaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa aattelin et joku tulee kommentoimaan et oon muokannu niitä kun ne näyttää niin epäluonnollisilta nii oli pakko kirjottaa se jo etukäteen xD

      Kyllä joo yleensä ite leikkaan esim. etutukkaa :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...