2.10.12

Angstausta ja taas etsintää

Saanko avautua ihan hetken tänne blogiin? Yritän pitää tätä hyvänmielen blogina mutta välillä on pakko jonnekkin purkaa.

Masentaa ja tuntuu, että kaikki menee päin prinkkalaa. Mun elämässä ei oo muuta kuin työt. Oon aina töissä ja viikonloppuisin kotona. Olis ihana joskus tehdä jotain... Käydä ulkona, ravintolassa, laivalla, jossain! Mun molemmat siskot on tänä vuonna käynny kaks kertaa ulkomailla (ja tietenkin kaikki laivareissut siihen päälle) ja joudun aina katselemaan muiden lomakuvia ja kuuntelemaan tarinoita. Ja ite oon vaan töissä tai kotona.

Tuntuu että elätän pientä lasta, koska Nalle on aina vaan kotona työttömänä (se on ollut 20 kuukauden aikana noin 6 kuukautta töissä + koulussa) ja joudun ostelemaan kaikki ja maksamaan melkeen kaikki laskut, koska se saa ihan minimaalisen Kelan korvauksen koska se ei viitsi tehdä töitä. Ostelen vaatteita ja kynsilakkoja ja koruja ettei kaikki rahat menisi aina ruokaan.

Lisäksi mulla ei (oikeesti) oo kavereita. Olis ihana jos sais jollekkin joskus huolia purkaa ja OLLA jonkun kanssa. Mutta oon aina vaan kotona. Oon niin ujo etten uskalla tutustua ees keneenkään. Ennen oltiin mun serkun kanssa erottamattomia ja parhaita kavereita, mutta hän suuttui mulle jostain ja ei olla kahteen vuoteen oltu paljoa tekemisissä...

Kiitos teille kaikille lukijoille, jotka aina jaksatte piristää mun päivää kommenteilla, mä oikeesti arvostan jokaista kommenttia tosi paljon. Anteeksi kun joudutte kuuntelemaan valitusta :3


Hmmm, sitten toiseen asiaan.. meinaa ostin viime syksynä H&M:stä kengät ja nyt ne on menossa ihan rikki, joten jos jollain olis allaolevan kuvan mukaisia kenkiä ylimääräisenä koossa 39 niin ota muhun yhteyttä Haluisin noi kun ne on niin mukavat syksy/talvikengät :3


Hups, noi on vähän likaiset ;D

Toinen, mitä etsin on tälläinen söpö nahkainen musta nalle :3 Jos joku tahtoo luopua omastaan niin ota muhun yhteyttä



♡:Sara

P.S. Oon vähän suunnitellut teemavikkoa ;D Kunhan pari lakkaa ensin saapuu Suomeen :3


 

17 kommenttia:

  1. Toi teksti vois hyvin olla mun kirjoittama. Ainoa ero siinä, että mun parempi puolisko ei asu mun kanssa, eikä voi muuttaa tänne koska on työttömänä... Jaksan angstata koko ajan kaukosuhteesta :P Mut on sulla ainakin täällä yks kaveri <3 Saat tulla angstaamaan millon vaan jos haluut. Mä kuuntelen mielelläni vaikken ehkä osaa auttaa :3

    VastaaPoista
  2. Harmi etten asu siellä kaksoissisko, muuten oltais erottamattomat! ♥ :--) Piristyhän nyt ystäväni, kaikki kääntyy kuitenkin aina parhain päin ja ajattele niitä positiivisia asioita elämässäsi. Sinulla on ihana? poikaystävä ja olet terve sekä OLET SAANUT oikeita töitä (täällä tuppukylässä sitä mahdollisuutta kunnon töihin ei ole). Olet kaunis ja hurmaava ihminen josta me kaikki pidämme ja se on niiltä pois oikeastaan - ketkä eivät muka tykkää. Jatka myös meille bloggaamista, koska kaipaan sinua tänne takas. Ps. lopeta se pelaaminen :--D No ei, saathan sinä pelata. >:)
    Rakkahin terveisin Mella

    VastaaPoista
  3. Duoda.. pakko nyt kommata että kavereita saa kyllä kun vaan törmää samanhenkisiin ihmisiin ja se ottaa oman aikansa, siitä ei kannata liikaa murehtia. Ei kavereita "väkisin" saa tehtyä eikä omaa sosiaalista käytöstä vängällä muutettua, jokainen on sellanen kuin on.
    Mut tuli mieleen että eikai sun "arkuus" johdu hieman väsymyksestäkin, meinaan on ihan varmasti raskasta jos joutuu kokonaan elättämään toista. Voi olla et sun ukkos ei oo löytäny omaa alaansa, tai sitten hänen kannattais käydä lääkärillä tarkistamas että kaikki on kuosissa... Kuulostaa aika hassulta et joku ei vaan "viitsi" tehdä töitä.

    Anyway, sulla on tulla nyt shout out :). Yritän saada sitä toimimaan noin, saa käydä huutelemassa aina kun on asiaa. http://followmeemee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. I feel juu! Kävele mäki alas ja tuu mun kans pälisemään ja meinasin et lähden sun kans käymään lenkillä joku päivä. T: Donna-Konna joka on kanssa koko ajan töissä ja just lähdössä sinne tullakseen kotiin 22.30 HUOKAUS!

    VastaaPoista
  5. saat postata omaan blogiin mitä haluut =) ,no eipä niitä kavereita oo mullakaan täällä ja oon aika ujo kans . onnex on nyt tää blogin kirjoitus ym =)

    sä vaikutat kuiteski tosi kivalle =) voisit joskus tulla hesaan junalla

    VastaaPoista
  6. täällä sielun sisko,aina vaan töissä tai kotona. viimeksi taisin elokuussa käydä baarissa,jolloin näin kavereita(?)
    Muuten oon käyny vaan töissä ja ollut mussukan kanssa kotona,
    ja se oikeesti masentaa. kavereitakaan ei oikein ole, toinen muutti etelään eikä hänestä sen jälkeen ole kuulunut ja toinenkin viettää hiljais eloa..enkä minä halua olla se joka aina soittaa ja yrittää pitää kaveruutta pystyssä. ja toisaalta vaikuttaa myös se paljon että hän tekee päivä- ja minä iltatyötä, joten koskaan ei pystyisi näkemään. ja vkl hän on töissä/muissa kiireissä.

    eli pointtina oli, ettei minullakaan ole ollut kavereita/sosiaalista elämää (töissä en näe ketään koska käyn iltaisin paikkojen sulkeuduttua siivoomassa)
    pitkiin aikoihin. ja kyllä muuten masentaa,kun ei enää edes uskalla lähteä minnekään, muutenkin tosi ujo niin nyt kun on erakoitunut niin vielä vaikeampaa..

    voi jee että tämä kirjotus on taas niin vaikeaa. toivottavasti sait pikku romaanista selkoa. eli täällä on sielunsisko joka ymmärtää sinua! yritetään jaksaa päivä kerrallaan <3

    VastaaPoista
  7. Kuullostaa kyllä tutulta! Tuntuu, että olen aina vaan koulussa tai poikaystävän luona. Minulla ei ole tällä hetkellä täällä opiskelupaikkakunnalla oikein muita kavereita kuin poikaystäväni ja joitain koulukavereita, jotka ovat kaikki poikia (mitäs opiskelen miesvaltaista alaa...). Viime vuonna täällä oli hyvä ystäväni, mutta hän lähti Norjaan opiskelemaan niin nyt on todella orpo olo. Minulla on sama tunne, että kaipaisin ystävää, mutta ainoat kaverini kotipaikkakunnaltani opiskelevat kaukana, joten näen heitä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Tiedän kyllä tunteen ja voimia siihen! :) minusta saat ainakin juttuseuraa jos sitä tarvitset! :)

    VastaaPoista
  8. Me ollaan kuules (melkein) samassa tilanteessa ton toisen elättämisen kanssa!! Mun poikkis on myös sellainen,ettei hän vaan viitsi panostaa työnhakuun ja pelaa 24/7.

    No me kummatkin ollaan työttömiä mutta silti..

    Ja mä haluisin olla sun kamu tai siis taidan jollain tavalla jo ollakin mutta voisin olla tärkeempiki kamu jos sä vaan haluut ^^ ja mäki oon ujo mut sit voidaa ujoilla yhessä :vv

    VastaaPoista
  9. Täällä ilmoittautuu myös yksi, joka voi tekstistä tunnistaa itsensä. Muutto miehen kanssa yhteen, "uudelle" paikkakunnalle verottaa noita sosiaalisia suhteita. Tunnen sieltä kaksi ihmistä entuudestaan (toisella on muksu ja hyvin, hyvin draamaa sisältävä suhde, ja toinen on juuri aloittanut opiskelut, asuu ukkonsa kanssa ja on sen tähden lähes aina kotona :D) ja kaikki muut ovat miehen kavereita. Ei niiden kanssa voi olla kuten omien kavereiden kanssa. Ja niihin muutamaan rakkaaseen, on alkanut tulla etäisyyttä tahtomatta. He asuvat toisella paikkakunnalla, eikä kulkuyhteydet oo kovin kummoiset.

    Miua harmittaa, että asun niin kaukana siusta. Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, johon olisi todella mukavaa tutustua kunnolla. (Blogiasi lukemalla välillä tuntuu, että tuntisin siut jo :'DD) Etkä näin blogisi perusteella vaikuta edes ujolta (: Tiedän, se on netissä helpompi olla sosiaalisempi jne jne.

    Samaa mieltä yhde yllä olevan kirjoittajan kanssa. Ei niitä kavereita väkisin saa, mutta miten saat jos ei pääse/jaksa tms, koskaan käymään missään, missä voisi tutustua ? Ja kuinka helppoa on sattumalta tutustua johonkin ? Itsellä uusimmat tutustumiset on tehty joko netissä tai miehen kautta..

    VastaaPoista
  10. Voi muru sinua :-( Jos olisin siellä nii oisin ainaki sun kaveri! Älä anna tän julman maailman masentaa :(

    VastaaPoista
  11. voi sara! tuu himees kaffille joku päivä ja tuut ens kerralla mukaan bilettään! ;)

    VastaaPoista
  12. Voi sua. :/ Koita jaksella siellä. Eihän toi homma toimi, että mies vaan ottaa iisisti, kun sinä teet kovasti töitä. Itseäni ainakin ahdistaisi asua tuolla tavalla toisen siivellä ja ahdistaisi myös se jos itse joutuisin elelemään poikaystävän siivellä.
    Tohon kotona olemiseen, niin ehkä voisit alottaa jonku uuden harrastuksen, jossa voi samalla tavata uusia ihmisiä? Eihän sekään kyllä varmaan helppoa ole tuosta noin vain repästä jotakin. Mutta jos sulla on joku juttu, mitä oot aina halunnut kokeilla. :)
    Olen itsekin aika ujo ja sen verran epäsosiaalinen, että en ystävysty ihmisten kanssa kovin helposti.

    VastaaPoista
  13. Eksyin tänne siun blogiin aikoinaan jonkun toisen blogin mainoksen kautta, mutta jäin lukijaksi koska vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä! Tuntemattoman ihmisen kommentit ei varmaan paljon lohduta mut oon varma että oltais hyviä kavereita jos tunnettais IRL. :)
    Kovasti tsemppiä ja jaksamista!

    Ennen vanhaan sanoin tässä kohtaa, että minulle saa vaikka mesessä jutella, jos tuntematon tytsy kelpaa kuuntelijaksi, mutta ihmiset ei käytä enää meseä ni äääää mutta saa minulle jutella jos haluaa :D mutta nähtävästi täällä on monta muutakin, joille seurasi kelpaisi! :)

    VastaaPoista
  14. sait musta uuden lukijan vähän aikaa sitten

    VastaaPoista
  15. Yksi kotona angstaaja lisää ilmoittautuu! Mäkään en oo käyny baarissa tai missään ikuisuuksiin, enkä koskaan laivalla bilettämässä.

    Tää on tätä nykyaikaa, kun kaikki on niiin sosiaalisia, kun ollaan Facessa ja ties missä, ni oikeesti kaikki on vaan yksin :/

    Järkätäänkö yhdessä uoilijat joku ujobilemiitti tai vaikka laivareissu? ;D

    PS. Halusin tuoda sun ostokset silloin, että tapaisin sut livenä <3

    VastaaPoista
  16. mulla on ihan sama tilanne D: nään kavereita hirveen harvakseltaan ja tuntuu että nyhjötän aina kotona. Ois niin kiva käydä jossain ja elää semmosta elämää mitä kaikki muutt tuntuu elävän. Oot hirveen söpönen jos vaan oisin sieltä päin niin voitais kaksi yksinäistä lyöttäytyä yhteen (:

    VastaaPoista
  17. Minäkin tunnen itseni omalla tavalla yksinäiseksi, vaikka kavereita onkin. Mutta yleensä olen yksinäni kämpilläni dataamassa. Ja kavereiden kanssa juttelen pääasiassa FB:ssä ja olen suunnattoman iloinen, jos joku kaipaa minua esim. puhelimitse tai viestillä. Parasta on se, kun kaveripoika "kaipaa" minua seurakseen, kuten esim. torstai - iltana soitti, että tule baariin. Minähän menin, koska aika usein olen missannut tilaisuuden, mutta nyt rohkenin, vaikka tiesin, että pe olisi töitä (olin kuitenkin sairaslomalla..). Voin sanoa, että itselläni on kolme hyvää ystävää, joista yhden tunnen jo ala-asteelta asti. Kaksi muuta on sitten tuolta toisesta koulusta, kun opiskelin nörtiksi.

    Parhautta on myös se, kun ne luottaa minuun ja tietävät, että vastaan viesteihin sekä puheluihin oli kello vaikka viisi aamulla :)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...