29.9.12

The question isn't why we fight...

...but what's worth fighting for

Heipat kaikille, tässä teille taas nolo videopäivitys :D



Niille, jotka ei pysty/halua katsoa niin muistuttelen, että arvontaan on aikaa osallistua vielä koko huominen (eli sunnuntaipäivä) ♡ 

Lisäksi, ei tarvi huolestua jos ette kuule musta pariin päivään, ostin meinaa World Of Warcraftin lisäosan ja aion pelata niin kauan kunnes oon taas paras ;D


Ihanaa viikonloppua kaikille, Nörtti-Saran sormet syyhyää jo pelaamaan! 


Hello everyone, I made a video (sorry, it's in finnish...) where I remind that the giveaway ends tomorrow. Also I'm telling you that there's no worry if I'm not here... I'm just playing new World of Warcraft! 

All of you have a great weekend, Nerd-Sara is now starting to play! 



♡:Nörtti-Sara

P.S. Vastailen kyllä kommentteihin ;D




22 kommenttia:

  1. Hii, sun pitää tästä lähtien tehä säännöllisesti videota, niitä on kiva kattoo :3

    Kerpele, säkin wowikansaa D: Mihin tämä maailma on menossa.. Mun täytyy varmaan kohta myös alkaa pelaa sitä, kun kauheen moni tuttu pelaa, ni en jää yksin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooos :3 Ei ollu tarkotus tehä videota mut sit tajusin et voinki tehä ettei tarvi kirjottaa xD

      Hihiiii pakkohan sun on alkaa pelaamaa ;D Tää peli on mulle just täydellinen ku ei oo elämää xDDDD Mut jos oikeesti alat pelaamaa nii ilmota mulle nii lähetän sulle kokeilukoodin, sä saat sil viikon ilmasta peliaikaa ja jos tilaat kuukauden peliajan nii saat kaikkii etuja ja mä saan yhen söpön ratsun wowissa ;D

      Poista
  2. Eih! Sinäkin kuomaseni...
    Onneksi minä en pelaile WoWia sain jo tarpeekseni siitä, kun yksi luokkalainen aina selosti siitä (ihanaa oli olla datanomi-koulussa). Pelaan kyllä kaikkea muuta, mutta en koneella, koska ei tämä pyörittäisi kuitenkaan + hakkaisin kaikki siinä pelissä ihan 100 - 0 ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nolife nii pako pelata ;D Ahahahahaaaaaa, uskon et hakkaisit kaikki :'DD

      Poista
  3. eeih, wow... :// sut on menetetty.. :D

    katoin peliarvostelun tosta pandasta ja näytti hassulta :D ja panda pelottavalta ;/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii oon jo menetetty tapaus ;D Silti oli pakko tänää tulla sunkaa kaupunkii ;D

      Ei oo pelottava, se on hauska <3

      Poista
  4. Mä en voi edes ajatella Wow:ia (en pelaa muuta kuin Facebook-pelejä ja NIITÄKIN liikaa), mulla ei oo edes pleikka eikä WII kiinni seinässä eikä telkkarissa tai muuten oisin doomed...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki jään aina koukkuu kaikkii mitä kokeilen ;D

      Poista
  5. Mäkin ostin MoP:n! :D *high five* vannoin kyllä etten osta, mutta eihän tota pandarenia voinut vastustaa. <3 ja nyt sit pitää levelata vielä kaikki 6 lvl 85:sta yheksäänkymppiin. :D

    VastaaPoista
  6. Nää videot on just kivoi (:
    Haha, en tiennytkää, että säki pelaat tota. Oon törmänny viikon aikana niiiin moneen ihmiseen jotka on ihan koukussa tuohon kyseiseen peliin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hahaa toi on ihan liian koukuttava peli :D

      Poista
  7. Kiva video ja pie hauskaa MoP:is :D
    Saa nähä päädynkä itekki joskus viel ostaa ton lisäosan, mut ainaki nyt oon jyystäny onnellisesti vaa gw2 :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl sä jossain vaiheessa ostat sen ;D Mä en oo ikinä ees pelannu GW:tä :D (oon n00b :D)

      Poista
    2. En mäkää oo pelannu sitä ekaa versioo :D Luin vaa sen loren ja tuli kyl pelis etee personal storys muuteki, jote ei siit paljost paitsi jääny. Eikä yhen pelin pelaamattomuus sust viel noobii tee :D

      Poista
  8. Hiii kungfupanda <3 Tarkotuksena ois iteki ostaa kunha sais revittyä aikaa (ja rahaa). Gw2 tuli hankittua nyt ekaks, mut sitäkään ei oikei ehdi ;_;

    Kiva btw tuo sun ja Hanin idea vaihtaa tilpehööriä :D Pitäs varmaan kans joskus toteuttaa, kun löydän jostain intoa bloggailuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en hankkinu GW2:sta kun oli pakko valita jompikumpi ;D

      Joo kannattaa, ihan kivoja tollaset ylärit :3

      Poista
  9. Mie en oo vieläkään saanu aikaiseksi ostaa Pandariaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Mä tykkään tehä niitä tehtäviä nii kiva kun on vihdoinkin uusia :D

      Mun piti ostaa Guild Wars 2 tän kuun alussa, mutta en oo saanu vieläkää aikaseks hankkii sitä... :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...