30.9.12

Swap with Hani

Heippatirallaa! En päässytkään pelailemaan niin paljon kuin olisin halunnut, koska HANI laittoi mulle viestiä ja pakotti mut tulemaan kaupunkiin :D Oltiin meinaa sovittu, että tehdään swappi (mietittiin tietty rahasumma ja vaihdettiin paketteja). LISÄKSI Hani vähän vihjaili että mun pitäis tehdä video kun avaan paketteja! :D Joten... Noh... Aika noloa laittaa tää tänne mutta menköön :D


Videolla luulin vahingossa, että siinä elfin jutussa oli luomiväri ja huulikiilto, mutta se olikin vielä parempi juttu, meinaa huultenpullistaja! Toisella puolella on se kohottava aine ja toisella väri :)

Niille jotka ei katsi videota, tässä kuva paketista ja sisällöstä :)


Videolla ei myöskään näkynyt kunnolla toi Konadin laatta, joten tässä kuva myös siitä:


Kiitos HANI, tykkään noista kaikista ihan älyttömästi ♡ Mitäs pidätte mun saaliista?



We made a swap with HANI and here's what I got from her. Sorry the video is only in finnish 



♡:Sara

P.S. Menkää katsomaan mitä mä hankin HANIlle 



25 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. On joo! Mua vaa aina jännittää ostaa toiselle mitää, koska jos se toinen ei vaikka tykkääkkään jostain :P

      Poista
  2. söpö video!!! ja ole hyvä must oli toosi kiva keksii sulle juttuja (jotka ei siis ollu tuttuja ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii :3 Ei ollu mikään niistä tuttu ;D Noi oli oikeesti superkivoja juttuja :3

      Poista
  3. Aww, ihania noi sun reaktiot :D Ja toi laatta on niiin ylisöpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, nolottaa :3 Toi laatta on ihan paras :D

      Poista
  4. Olet saanut todella hienosti pakatun lahjan ja kaikki oli niin kauniisti laitettu! Silloin kun mä tein SWAPista sen postauksen, niin just tuollasta vaihtokauppaa toivoin - että ihan niinkuin joulupakettia :--) Kiva juttu ja kivoja juttuja :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli niin söpösti siellä paketissa ettei tehnyt mieli ees avata niitä ;D

      Poista
  5. Ihania juttuja!:)
    mulla on toi sama elf:in huuli juttu.:D luulin että toi toinen puoli on huulirasva koska se tuoksuu ihan mun yhelle huulirasvalle..nyt tuli sit selväks seki et se onki joku kohottava juttu.. mun oma ei ainakaan mun huulia kohota(kai?:D) :)

    söpöjä noi ankat<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Ankat on just parhaita :D

      Mullekkin tuli heti huulirasva mieleen siitä huulijutusta, koska mulla on myös sen tuoksunen huulirasva :D Eikä toi (ainenkaan yhen käyttökerran aikana) kohottanut mun huulia mutta tykkäsin siitä just sen tuoksun takia :D

      Poista
  6. todella söpö video =) lisää videoja ja kaikkee ihanaa oot saanut hanilta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, kiitti :3 Tykkään noista jutuista mitkä sain

      Poista
  7. vähä ihania juttuja ja ihana video<3! mulla on tollane the body shopin suklaan tuoksune mut se on suihkusaippua ja aivan ihana:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo, toi on tosi hyvän tuoksunen :3

      Poista
  8. Voi mitkä ihanat korvikset! Vaikka kaikkea muutakin ihanaa oot saanut, mutta noi pisti silmään. :)

    VastaaPoista
  9. Wauuu!! Mäki haluun swapata jonkun kaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua aina jännittää kaikki swappijutut että tykkääkö se toinen varmasti niistä...

      Poista
  10. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    VastaaPoista
  11. Eksyinpä tuolta Laran blogin kautta blogiisi.
    Ihana tuo kuvan kynsilaatta <3

    http://mangosforflamingos.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yayyyy, tervetuloa <3 Liityin myös sun blogiin :3

      Hihii, toi laatta on ihan supersöpö :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...