24.9.12

Lip Plumper and a Surprise!

Wuhuuu, mun Lip plumper saapui maailmalta! Alunperinhän aion ostaa kyseisen tuotteen pretty.fistä, mutta sitten tajusin että eBaystä saa paljon halvemmalla (esim.täältä). Mun oli pakko heti laittaa sitä huuliin. Lopputulos... polttelee paljon huulilla :D Eikä mun mielestä oikeen tehoa. MUTTA tykkään ihan hirveesti ton huulikiillon väristä ja kiillosta Valitettavasti ette nää nyt ennen ja jälkeen kuvaa, koska mun kamera on huono :( Ja niistä kuvista tuli ällöttävät :D



Tilasin myös toisen tälläisen ja ajattelin, että arvon sen jollekkin, joka on kommentoinut aikaisempaa Lip plumper- postausta! Joten random.orgin avulla tälläisen samanlaisen (ei samaa :D) saa bL! Ota muhun yhteyttä sähköpostiin sara.vee@hotmail.com. Jos et halua tätä (ilmoita minulle siitä) tai jos et ilmoittaudu viikon sisällä niin arvon uudelleen tämän kaikkien haluajien kesken Olisi myös kiva jos tekisit omaan blogiisi arvion tästä tuotteesta kun sen saat

Postin mukana oli myös saapunut uusin Elle Tilasin, sen koska sen mukana tulee jossain vaiheessa Tiia Vanhatapion suunnittelema kosmetiikkalaukku ja edellinen meikkipussini sanoi juuri itsensä irti :D

Noi kynsitarrat tilasin eBaystä, koska Sanna Taralla ei enää ollut niitä myynnissä...

Ja sitten vielä viimeinen juttu (liian pitkä postaus xD): aiemmin kysyin teiltä Facebookin puolella, että ottaisinko nappikengät vai kimallekengät Seppälästä. Tänään päädyin noihin ihaniin nappikenkiin


Noin.. eiköhän tää maanantai lähe näillä käyntiin :) 


I ordered that  Lip plumper from eBay. I don't think it really works (it shouls make your lips bigger) but I love the colour and gloss of it. I also got Elle magazine from post today And bought those nail stickers and cute shoes ;D


  :Sara

20 kommenttia:

  1. Hämy tuo botoxjuttu kyllä. :P
    Noi kengät on niin söpöt <3 Kattelin samantyyppisiä joskus viime talvena, mutta en raaskinut ostaa, kun maksoi mun budjetille liikaa enkä tienny tulisko ne kestää tarpeeks kauan. Ehkä tänä talvena sit :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustaki tuntuu ettei noi kengät hirveen kauan ehjänä pysy, mulla ainenkaa :D

      Poista
  2. I said go for the glitter! :D Hämärää, kun tuossa viimeisessä kuvassa on kirsikka ja kirsikka :---) Mutta onpas jännä tommone paisutteleva huulikiilto, ei oo kyllä mun juttu, kun en muutenkaan mitään huulilla käytä... Oisit vaan näyttäny ne ennen/jälkeen kuvat!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muahahaa en totellu sua ;D Toi kirsikka-kirsikka juttu on ihan paras :D:D:D Mä ostan sulle ihan kiusallaan tollasen huulijutun nii sun on pakko alkaa käyttämään :D:D

      Poista
  3. niinpä, ennen- jälkeen kuvat esille!!! ;D

    ääää mä en jaksa oottaa että saan antaa sulle sen swappijutun :v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku mun naama on ällöttävä :D Just nyt tuli pari finnii vaik mul ei ikinä oo! xD Yläasteellaki mun naama oli silee ku vauvan pylly nii miks just nyt piti jotain finnejä tulla :D

      Poista
  4. Mä ostin Eveline-merkkisen Lip plumperin Vapaavalinnasta, ja se toimii tyyliin karvan verran ;D
    Mulla oli joskus vuonna kekkonen niitä kalliimpia (en muista merkkiä) mut ne kirveli ihan simona EIKÄ toiminut. Sai sillon Sokkarilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina halunnu kokeilla noita ja nyt vihdoinkin sain :D

      Poista
    2. Laita enne-jälkeen-kuva D (Mäkin voin laittaa siitä Vapari-kiillosta ;))
      Kun kerran kysyit, niin tossa on posti missä mun mieskin on suostunut kuvaan : http://rockteraptor.blogspot.fi/2012/08/im-just-sweet-transvestite.html

      Poista
    3. Hihii, kiitos tosta linkistä :3 Ja kaik se on pakko laittaa ennen-jälkeen kuvat... ehkä sitte töiden jälkee ;D

      Poista
  5. kiitos ihanasta paketista se saapui tänään =) voi olla että teen vasta huomenna postausta ku on nii väsy ja pieni flunssa ois kyl taas kaikkee ilmotettavaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tykkäsit <3 Oon vähän huono ostamaan ylläreitä :3

      Poista
    2. ihana se china glaze lakka =) kiitti vinkistä täytyy testata alle valkoista ku lakkaan sillä

      Poista
  6. Et sie siun pusuhuuliin tartte tollasia ;D Ja ihana tatska! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on kyl aika jättimäiset huulet :D Mutku teki mieli kokeilla tota xD Ja kiiitos :3

      Poista
  7. Hei apua, en oo ikinä ennen voittanu blogeista mitään, vähänkö siistiä, kiitos! :D
    Laitan sähköpostia huomenna, kun olen nyt poikakaverin koneella ja tää ei jostain syystä suostu menemään hotmailiin ollenkaan. o.ô

    yay <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu :3 Toivottavasti tykkäät nosta :P Hihiiii sun pähkinä-sisko-kommentti oli just paras :D:D

      Poista
  8. hihihii, arvonta lähestyy ;) Tulin vaa ilmottelee, et täällä ainaki jo kalenterissa ylhäällä,että milloin se tapahtuu :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, söpö :3 Ärsyttävän kauan kestää tää arvonta, haluisin jo arpoo kaikki xD

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...