16.9.12

It's like that and that's the way it is!

Moikka! Joku yli-innokas bloggailija täällä taas kirjoittelee! Näin eilen Gina Tricotin alerekissä iki ihanan Run-D.M.C.- paidan ja pakkohan mun oli se ostaa! Varoitus! Seuraava osio sisältää kun minä olin nuori... muistelua xD


Monille teille nuoremmille lukijoille kyseinen bändi ei varmaan sano mitään, mutta minä kun olen kerrostalon kasvatti ja meillä näkyi Music Television (se oli sitä aikaa, kun sieltä tuli musiikkia, ei ohjelmia) niin siellä soi It's Like That- biisi kovinkin usein :D Isosiskoni kuunteli kaikkea coolia musiikkia silloin, esimerkiksi just Run-D.M.C:tä, joten minä taas matkin sitä ja tykkäsin kysisestä bändistä xD



Enää en oikeestaan kuuntele/tykkää HIRVEESTI räppimusiikista (paitsi ASTE ) mutta jotkut biisit on silti ihan hyviä ja vanhat, tutut biisit herättää niin hyviä tuntemuksia :)

Joten... tähän loppuun on vielä hyvä laittaa tää legendaarinen biisi :D Biisi on siis tehty vuonna 1984, joka on moooonta vuotta ennenkuin synnyin, silti se soi 90-luvulla kokoajan MTV:llä



Noh, onko biisi/bändi tuttu? Ja mitä mieltä ootte paidasta ja postauksesta? :)

 

Yesterday I bought this Run-D.M.C shirt from Gina Tricot, it brought me so many memories from my childhoodIt's Like That-song was sooo popular, allthough it was released years before I was born :)


:Sara

15 kommenttia:

  1. Aste on aivan ihana! <3
    Mä en ees muista kuinka kauan oon sitä fanittanu! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Ja se on ihan supersöpö myös :3

      Poista
    2. Se ois kyllä aivan unelmien poikaystävä! :p

      Poista
  2. Mäkin kaipaan aikaa ku MTVltä tuli musiikkia. :( KYLLÄ mä elin sillon. Mut sitä katsottiin vaan hotelleissa, koskapa ei ollut tuota kanavaa meillä. Voicea tuijottelin kouluikäisenä senkin edestä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aina koulussa kehuskelin kaikille et meil näkyyki musis xD Ku kaikki muut asu just jossain omakotitaloissa :D

      Poista
  3. Tuo ihana vuosi 1984 jolloin minä ja tuo biisi synnyttiin tähän maailmaan <3 :D

    VastaaPoista
  4. toi paita on mieletön! :) on kiva, että mtv:ltä tulee ohjelmia, mutta saisi sieltä musiikkiakin tulla jonkun verran enemmän. nyt sieltä tulee kaikkea muuta senkin edestä :D

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! :3 Joo vois tulla vähän ees enemmän musiikkia, kyl sielt välil tulee jotain hyviäki ohjelmia :D

      Poista
  5. Ihan tulee muistoja mieleen. (Biisi on muuten ihan paras) t: isosisko...

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...