27.9.12

Extra Fur

Hyvää päivää kaikille :) Halusin vielä eiliseen viitaten vähän kertoa, että mulla on ihania anonyymejä lukijoita ja tosiaan on tullut vaan pari lievää huonoa juttua :) Joten kommentoikaa ihan rauhassa hyviä juttuja :D Ois myös kiva että jos seuraat blogiani anonyymisti ja usein kirjoittelet niin voisit keksiä jonkun nimimerkin että tunnistan kuka minulle puhuu (ihan siksi että osaan yhdistää että ainiin toi on se joka kommentoi silloin ja silloin) muuten teitä ei tunnista toisistaan 



Toinen asia, josta haluaisin kysyä teiltä ihanilta, että tiedättekö mistä saisi ihanaa karvaliiviä? Oikeastaan ihan mikä väri vaan käy. Saisi olla vähän tollanen pidempi (lantiolle asti) mulla on vaan sellanen lyhkänen ja haluaisin nyt jonkun pidemmän :) Jos satutte törmäämään jossain (ihan missä tahansa, normaalikaupassa, nettikaupassa tai eBayssä) niin kertokaahan (ja linkatkaa) minulle, jookostakookosta? 

(kuvat weheartit)


Hello all CupCakez! I'm searching for a cute fur vest. If you know one, please leave me a comment and a link! I'd be very glag! 



  :Sara

P.S. Tänään ois tarkotus julkaista vielä kynsipostaus ;D


9 kommenttia:

  1. Ihana tää sun blogi.. tosi söötti. Tosta karvaliivistä... nii mä menisin varmaan ekana kattoo H&M, Vila ja Gina Tricot, ainaki Vilassa oon nähny vaaleen tollasen, ja kävisin noi muutkin perus kaupat kurkkaamassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo Vilasta oon kans katellu sitä vaaleeta, se on ihana <3 Pitää vaa seki miettii ettei kaikilla ois ihan samanlaista, niin pieni kaupunki kuitenkin (Lahti) :)

      Poista
  2. oon itekki harkinnu jotain karvaliiviä ,ilmotan jos löydän jostain . ja jotku on tosi ilkeitä kommenteissaan ,onnex on ihaniakin ihmisiä olemassa <3

    VastaaPoista
  3. Mä kattoisin just sieltä DinoDirectistä karvaliiviäkin, niillä oli vaikka mitä :).

    VastaaPoista
  4. http://www.sisters-point.com/#/gallery/40/546

    Itse ostin ton tyyppisen myöskin sisters pointin karvaliivin viime vuonna spirit storesta ja nyt ainakin Tampereella oli Spiritissä samalta merkiltä vaaleeta tommosta. Lahdessahan on kans Spirit Store niin tsekkaappa sieltä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos <3 Täytyy huomen käydä Spiritissä kattomassa josko siellä olis jotain kivoja ;D

      Poista
  5. Kyllä noita karvaliivejä pitäis taas löytyä kaupoista, mä muistan ihan tyylii Citymarketissakin nähneeni myös noiden muiden saamies vinkkien lisäksi. Itse ostin oman kesällä kirppikseltä vaivaisella 7e hinnalla. Oli aika löytö. :)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...