10.9.12

Amsterdam

Oon aina pitäny mun isosiskoa esikuvana. Pienenä aina ostin lähi-Seppälästä samanlaisia paitoja kuin I-S (tietenkin erivärisenä niin se ei voinut suuttua mulle). Aina salaa pelailin I-S:n kannettavassa kasettisoittimessa ollutta Tetristä ja lainailin sen leluja ja koruja :D

Joten, kun isosisko näytti mulle toukokuussa (?) ostamansa Mavalan Amsterdam lakan, mun oli ihan pakko saada se :D Lakka on ihana oranssihtava punainen <3 En yleensä oo tykänny kyseisen lakkamerkin lakoista, mutta tässä oli niiiiin kiva väri että oli ihan pakko ostaa :D

Toukokuusta asti oon siis himoinnu jo tätä lakkaa ja nyt viikonloppuna vihdoinkin ostin sen ♡ 


Kuvat otettu eilen illalla salamalla, oikeasti lakka on enemmän oranssimpaa :)



Nimettömissä on mustalla leopardikuvio kultaisilla pilkuilla, tykkäääään ♡ Onko muut teistä jo ihastunut tähän lakkaan?


My bigsister bought Mavala's Amsterdam nail polish so I just had to buy it too! I love this polish, do you?


♡:Sara

P.S. I-S:llä on ihanan muotoiset kynnet (esimerkki tämän postauksen ensimmäinen kuva), nyt tää pikkusisko haluaa mantelinmuotoiset kynnet... äitiiiii!!



7 kommenttia:

  1. Kiva väri kyl :3 Mun tekis mieli haalia ittelleni jotain oransseja ja punaisia lakkoja, alkaa tää syksy vaikuttaa näköjään kynsiinkin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punaset ja oranssit on just kivoja :3 Voi eiiiiiii, syksyyyy :O

      Poista
  2. Onpas se.. oranssi :D Tulee mieleen CC:n Wham!Pow! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo! Ekaa kertaa vasta kuulin siitä lakasta! Ja nyt tahon sennn! :D TAHDONTAHONNNN!! :D

      Poista
    2. Hahaaa! Se on kyllä kiva lakka ja kirkas :P

      Poista
    3. Uuu, onks sulla se? :D Hihiii, tiiät mistä lakasta sun pitää tehä seuraava postaus ;D

      Poista
    4. Haha :D Onhan minulla se ;) Katsotaan, katsotaan mitä taas väsättyä ;)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...