22.8.12

Wednesday Morning

Uusi takki ja vanhat Converset ja työmatkalla kuulokkeista soi täysillä Skrillex 

New jacket and old Converse and Skrillex in my headphones 









Mun pitäis teille yks ihana korupostaus mut aina ku oon menossa kuvaamaa nii sataa/ukkostaa/huono ilma/ei jaksa ;D Mut pakko jossain vaiheessa mennä vaikka millanen koiranilma olis, koska oon ihan innoissani niistä koruista... näätte sitte ;D

Oon yrittäny tehä myös nutturapostausta (tos luki äsken nurruta, sanat menee vähän sekasin :D) mut aina ku oon kuvaamassa nii päätän et ne kuvat on hirveitä ja oon kauheen näkönen nii en julkase niitä xD

Älkää silti inhotko mua <3 :)

♡:Sara

P.S. Tän postauksen innoittama annoin tolle kirahville, joka pitää kuulokkeet ojennuksessa, nimeks Skrillex... Ehkei mun pitäis tehä postauksii heti aamulla ku oon ihan sekasin?

16 kommenttia:

  1. Uuuu, ihana takki ja ihanat tossut :3 Kaikki vanhat kengät on ihan parhaita, mut kun niitä on käyttäny niin paljon, nii ne on aina ihan rikkipoikkipuhki :C

    Mikä ihme tuo kirahvi on ._. ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :3 Ärsyttää ku mun melkee kaikki tennarit on ihan rei'illä :/

      Toi kirahvi pitää kuulokkeen johdon sille ettei mee solmuu laukussa :D Kaulan ympärille kiedotaa johto ja ton suussa ja takamuksessa on reiät mihin voi laittaa ne kuulokkeet :D Ostin Glitteristä tyylii 2 eurolla ^__^

      Poista
  2. woow mäki haluun tollasen kirahvin, mullaki menee kuulokkeet _aina_ sotkuu :v

    disney channelilt tulee nyt NokkaPokka ;) (xD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on supersöpö! :3 Ja halpa myös :D

      Miks teil näkyy Disney Channel?? Mäki haluun! :'( Inhoon siin NokkaPokassa ku ne siinä alussa raahaa niit televisioita :D:D:D:D :v

      Poista
    2. ollaa ostettu se kanava :D aika usein sielt tulee roskaa mut nokkis on hyvä :D ja ankronikka, kim possible, fineas ja ferb, koukussa, brandy ja mister whiskers... mm lastenohjelmia<3

      Poista
  3. kiva toi kirahvi täytys hankkia itekki joku tuommonen ku aina kuulokkeet solmussa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa, toi on niiin söpöki! Makso Glitterissä joku pari euroo :)

      Poista
  4. Ihana tuo kirahvi :D
    Minun pitää käyttää aina normaaleja kuulokkeita, kun nappikuulokkeet ei pysy >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on sama ongelma :( Otin viel lävistykset tohon korvien keskirustoo ku ei ne kuulokkeet kuitenkaa pysy :D Mun niskasankakuulokkeet meni rikki eikä uuet oo viel tullu nii piti ottaa vanhat kuulokkeet käyttöö :( Kuljen kaupungilla sillee et vaa yks kuuloke on korvassa ja pitelen siitä kiinni :D

      Poista
  5. tulikos postissa tänään mitään ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tullu mitään... Oon kuullu et posti ois vähän myöhässä (ainenki Lahden seudulla) ollu pari viikkoa :/ Onko jotain muuta tulossa ku laskuja? ;D Hihii, jänskää :)

      Poista
    2. on ylläri =) ehkä huomenna ,ilmottele sit mun blogiin

      Poista
  6. Aivan yli söpsö toi kiraffi :P Mieki halluun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo! Toi on supersöpö! :3 Glitteristä lähti parilla eurolla ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...