17.8.12

Turhia kuvia

Heipat teille! Oon ollu taas kauhian laiskalla päällä etten oo saanu mitään kuvailtua. Oon fillaroinu töihin kiltisti (melkeen) joka päivä ja töiden jälkeen käynyt joka päivä ruokkimassa siskon kissat ja tietenkin siivonnut kissojen hiekkalaatikon ja paijaillut ja kiusannut kissoja.

Jotenkin on kauhee väsymys päällä (varmaan kun ei oo ollu koko kesänä lomaa) ja oon kahtena viimesenä päivänä menny ysiltä nukkuu o__o Eilen illalla siskon poikäystävä soitti Kreikasta ysin jälkee ja kyseli et miten on kissoilla menny jne. sitte kun se kysy et olinko nukkumassa ku oon niin pihalla nii vastasin: En... eiku juu eiku ööö? :D

Sellasta... Päätin vaan kertoa teille, koska teitä melkeen kiinnostaa :D LOL Tässäpä teille parit kuvat mitä oon uudella puhelimella ottanu. Ei oo hyvälaatusia, koska tosiaan oon vaan koitellu kameraa pari kertaa :D Pitää varmaan tässä alkaa perehtyy siihen tarkemmin ;D

Ekana oli pakko ottaa teini-iPhone-peili-kuva, koska kaikki muutkin... :D Ostin Glitteristä muuten väliaikaiskuoreks tollasen pinkin silikonikasettikuoren, koska en oo vielä päättäny että minkä niittikuoren tilaan! Vaikeeta!








































Vauva oli väsyny rokotuksen jälkee <3



















Here's some photos I've been taking from my new phone. I know they're not good quality but I'm just learning ;D In first picture, you can see my temporary iPhone cover, because I haven't decided yet which stud cover I'll buy. :)


 ♡:Sara

8 kommenttia:

  1. OI,mikä ihana pentu sulla siellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, tollanen pieni, suloinen Ragdoll ^__^ Hain sen pari viikkoa sitte, sen nimi on Tossu :3

      Poista
  2. Jotenkin ihanan omaperäinen blogi ! :o Ja noi bannerponit sykyttää mun sydämessä. Nappasit uuden lukijan! Valitettavasti joudun seuraamaan sinua anona, koska koneeni tilttailee. Mutta täällä ollaan ! Tsemppiä kirjoittamiseen. =)

    heart oonaen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana <3 Tuli hyvä mieli ^__^ Banneriponi on IHANA! :3

      Poista
  3. tossu on kyl nii söpö =) .veljellä myös ragdoll .2 muutakin maatiaiskissaa
    mä oon kans tosi väsyny ku alkoi työt no 4 viikkoa jo hurahtanu senkin parissa loman jälkeen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Onks sun veljen kissat minkä ikäsiä? :)

      Poista
  4. "Ekana oli pakko ottaa teini-iPhone-peili-kuva, koska kaikki muutkin... :D "
    HAhahah, perus ! :-D
    miradelinas.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee, niimpä ;D Oli vaan ihan pakko :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...