20.8.12

Trains and Talks

Tau laittoi mulle sähköpostia ja kertoi, että ehtisi sunnuntaina hengaamaan vähän aikaa kun on läpikulkumatkalla Lahdessa, Jeiiiii ^__^ Kierrettiin vähän aikaa ja yritettiin etsiä kahvipaikkaa, joka olisi auki. Sokoksen Presso oli ainoa, joten mentiin sitten sinne. Kun olin juonut tarpeeksi monta kuppia kahvia ja oltiin hölisty :D niin mentiin takaisin juna-asemalle ja jatkettiin hölinöitä siihen asti, kunnes Taun juna lähti ;___; Toivottavasti sulla oli hauskaa ja uskallat nähä mut uudestaa :3 Ja ehkä joskus majottaa mut patjan paloille? :D

En ottanu kameraa mukaan, mutta otin pari huono iPhone kuvaa :D


Oli pakko ottaa tosta mainoksesta kuva, koska Jan tulee pyörällä nii meiän muidenki on pakko?? :D


Taun kynnet ja söpöin lompakko :3


Lähdön hetki ;___;


Heihei!

Ainiiiiii, pakko jakaa vielä tää juttu: Pressossa oli kaksi äitiä lapsineen jonottamassa kun hain kahvikuppia, toinen hoki kassaneidille varmaan viis kertaa et sen lasissa on vissyä ja toinen tilasi minttu-suklaajäätelön mutta mintun tilalle suklaata. Excuse me, WTF?


I saw my friend Tau for the first time last Sunday. We talked and drank too much coffee/ tea. I hope that she had as good time as I did :3


♡:Sara

31 kommenttia:

  1. Hihii, oli kiva nähdä, ehkä mä joskus uskallan majottaa sut sitten patjan palasille :D
    Sori kun olin vähän höperö varmaan, olin tulossa näköjään kipeeks. Nyt makoilen kotona, kun ei kouluun uskaltanut lähteä. :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eheheee, patjanpalaset on hauskoja :D Et ollu höperö, ite oon vielä höperömpi ;D Ja sitäpaitsi oon kauheen ujo :3

      Paranemisia <3

      Poista
  2. Tietty pitää pyörällä tulla kun Jan tulee myös ;) Eihän siinä muuten olis mitään hauskaa, kun Jan olis ainoa joka on pyöräillyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! xD Mua surettaa jo etukätee jos Jan joutuu yksin tulemaa :(

      Poista
  3. Love the Nail Design!
    i´m a new Follower

    kisses :)

    VastaaPoista
  4. Asuuko Jan jossain julkisen liikenteen ulottumattomissa eli jossain tosi kaukana korvessa? No mut eix joku autoileva vois koukata sitä kautta ja napata Jan kyytiin, ni hänen ei tarttis pyöräillä, jos sataa vaikka vettäkin. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AHAHAHAHAAAA!!! Mä en kestä xD Kiva nauraa tääl töissä kurkku suorana Jan kommenteille :'DD

      Toivottavasti ei sada tai joku vois ottaa Janin kyytii :(

      Poista
    2. No mut on se aika ikävää kuitenkin sateessa pyöräillä.
      Miten Jan sit yleensä kulkee sieltä, mistä sitten onkaan tulossa.
      Ja eniten mua tietysti askarruttaa se, että kuka hitto on Jan ??? Ja pitäiskö mun tuntea hänet ??? ;D

      Poista
    3. Sen ku tietäis! Who the hell is Jan?? :D Toivottavasti ei ukosta ja salamoi silloin ku se joutuu pyöräilemää :D

      Poista
    4. No mut onnex Janin ei tartte yksinään pyöräillä, kun Sipekin tulee pyörällä... ;D

      Poista
    5. Niiii! Mä oon nyt onnellinen Janin puolesta ku se sai pyöräilyseuraa :D Tarviikohan meiän enää pyöräillä ku Sipe uhrautu? :D

      Poista
    6. No nyt meiän täytyy kaikkien lähtee pyörällä, ku Sipekin, koska Sipe on selkeesti tutumpi hahmo ku Jan, ni eihän me tiietä, ketä kaikkia tuttuja sinne tuleekaan. =D

      Poista
    7. Tota en tullu ajatelleeks :O Pakkohan se on lähtee ku kaikki muutki on näköjää tulossa xD Hihiii, oot hauska :---D

      Poista
    8. =D
      Hauskuudesta en tiiä, ehkä liiallisella mielikuvituksella ja ajattelemisenlahjalla varustettu yksilö... ;D
      Ainakin noitten julisteiden ja näiden keskusteluiden takia tässä on saanu hyvät naurut...

      Poista
    9. Eheheee, mäki oon nauranu ihan hulluna :D Ja sitku HANIki viel teki postauksen noista julisteista :D

      Poista
    10. No siinä vaiheessa ku luin Hanin postauksen, että Sipekin tulee, ni repesin totaalisesti. Pyörin hulluna lattialla masuani pidellen ja kipeästi kikattaen. Ei voi olla totta. Mies tuli katsomaan, että pärjäänkö mä vai tilaako ambulanssin vai valkotakkiset... Enkä saanut kikatukselta sanaa suustani. Oispa ollu ees kamera kädessä, miehen ilme oli sanoinkuvaamaton. ;D

      Poista
  5. En minä ainakaan tulisi pyörällä.. On nimittäin suhteellisen pitkä matka :'D

    Ja tuo jäätelö juttu.. Siis minttu-suklaa, mutta mintun tilalle suklaata? Woooooot?! Eikös se olisi ollut sama asia, jos olisi sanonut haluavansa sitten suklaajäätelön? :D Tai sitten, jos on vaihtoehtona tuplasuklaa.. Olen hämmentynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pahoittelen, mutta sun on pakko tulla, koska Jan tulee myös :/

      Joooo! Ihmettelin myös tota jätskijuttuu :D Miksei se voinu sanoo et se ottaa kaks palloo suklaata? :D Ku se oli joku annos missä oli minttupallo ja suklaapallo :D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Niimpä :D Joudun seisomaa jonossa vaikka kuinka kauan ku ne naiset teki tota tilausta :D

      Poista
  7. hehe me mietittii kerra et mennää ostamaan juustohamppari ilman juustoa.
    Mut tää "älyväläys" jäi toteuttamatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee :D Siit juustohampparist ei jäis mitää jos ei ois juustoo ;D Ne on niin pienii :P

      Poista
  8. mitä hittoo, eihän nois mainoksis OIKEESTI ees oo ton naamaa vaa se on ihan musta pää??? tajusitko :D joku on läntänny ton naaman tohon, normaalisti toi mainos on naamaton :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku näin tänää toisen ja siinki oli naama :D Ja toi mainos on viel lasin sisällä :O Mut siel nettisivuil on naamattomia mainoksia :D:D

      Poista
    2. ahaa, no sit mä oon nähny varmaa sellasen viimeistelemättömän version :D ootappa ku saan kohta postauksen valmiiks, siel on sulle ylläri ;)

      Poista
    3. Oooooo :O jänskää :D Ei saa kertoo tollasii etukätee ku en malta oottaa :v :v

      Poista
  9. ite oisin alkanu nauramaan jos oisin kuullu ton lopun jutun siis jos oisin ollu siinä:D ja kivoja kuvia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nauratti kyl :D Ja hermostutti samaa aikaa ku niil kesti niin kauan xD

      Poista
  10. Blogistani löytyy sinulle pieni ylläri: http://curiousnoora.blogspot.fi/2012/08/i-love-your-blog.html ♥

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...