30.8.12

Sexy Siren

Noniiiin, kameran johto löytyi lattialta kahden lasikuution välistä (en oo yhtään sotkunen ihminen) :D Joten luvassa on siis glitterkynnet!

Halusin pitkästä aikaa käyttää Color Clubin Sexy Sireniä, en oo käyttäny sitä lakkaa kun yhden kerran ennen tätä... Aloin miettiä että mitä lakkaa viimeksi laitoin tän alle.. hmmm... sitten muistin: China Glazen Sky High-top, jonka myin ihanalle Ookalle! Voihan kissan viikset :D Onneksi oon ostamassa vähän vaaleempaa sinistä nii ei haittaa. Päätin sitten laittaa alle Wet'n'Wildin Blue Moonia. Tumma lakka sopii tän alle ihan yhtä hyvin kun vaaleakin :)

Hahaaa, oon muuten tähän mennessä luullu että sexy siren tarkottaa seksikästä sireeniä (niinku paloauton tai poliisiauton sireeniä) ja vähän ihmetelly :D Kuitenkin kun tein tota aikasempaa postausta ja etin weheartista kuvia nimellä sexy siren niin siellä näkyi vaan ihmeellisiä merenneitokuvia (ja se viime postauksen Arielkuva myös) niin tajusin että se tarkottaa seireeniä. Silly me. :---D


Here is awesome glitter polish from Color Club, named Sexy Siren. I was polishing my nails and was thinkin: What polish I last time used under this when I last used this polish. Then I remembered, China Glaze's Sky High-top which I just sold to lovely Ooka! So this time I used Wet'n'Wild's Blue moon.




Tykkään toooosi paljon noista Hello Kitty rusettitarroista, pitää varmaan ostaa niitä lisää kun seuraavaksi teen tilausta Sanna Taralle (eli ihan lähiaikoina ;D)





Eilen kun tulin kotiin, niin olin ihan himeissäni kun kotona odotti kaksi pakettia :O Toinen oli (taas) ihanalta eekulta. Paketissa oli söpö Oletko maassa - Ihaa-kortti ja pääkallolaukku :3 Eekku lähetti ne mulle piristykseksi <3 Ihana <3


Ja toinen oli ihanalta Mimosalta Pinkit ankkurikorvikset ja POKEMON (!) kortti :D Mimosa laitto mulle yksi päivä Facebookissa viestiä, että sillä olis yhet ylimääräset ankkurikorvikset ja lupasin pelastaa ne siltä parilla eurolla ;D Pokemon kortti oli ihana piristys, just mitä mä tarvin <3


Aloin oikeesti itkee ku sain noi molemmat <3 Kiitos kaikille lukijoille viime päivinä antamastanne tuesta, jokainen sana on merkinny mulle tosi paljon <3


Yesterday when I went home, there was surprise packages from eekku and Mimosa

I want to thank them both <3



♡:Sara

14 kommenttia:

  1. Nätit kynnet! Seksikäs sireeni :D Piipaapiiipaaa! Repesin kyllä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo xD Arvaa oonko ollu ihan ihmeissäni et miks se sireeni on seksikäs ja miten se liittyy mihinkää kynsilakkaa :---D

      Poista
  2. ...sireeni... =DD Voi sua söppänää! =)
    Mä etin kerta toisensa jälkeen kameroitten latureita. Eix niitä vois laittaa aina samaan paikkaan, ettei terttis ettiä ??? Ilmeisesti sitten ei... ;D
    Hienoja lohtulahjoja oot saanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piipaapiipaaa :D

      Yleensä laitan sen johon yhelle hyllylle mut nyt olin näemmä vaa heittäny sen lattialle nopeesti ku eilen kuvailin noita lakkailuita xD

      Poista
  3. kiva jos sulla on laukulle käyttöä =) ,mä oon tällänen et haluun ilahduttaa ihmisiä ,joten minkäs teet .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitsi ku oisin tajunnu säästää ton ankkurikaulakorun minkä joskus oon ostanu kirpparilta ja myyny ku en käyttäny se ois ollu täydellinen sulle

      http://eekun.kuvat.fi/kuvat/ei+myynnis+kirppisl%C3%B6yt%C3%B6ni+ym/koruja.jpg

      ei sua nämä kiinnosta ? http://eekun.kuvat.fi/kuvat/+ale+myynti+vaatteet++ja+keng%C3%A4t++/uudet+hello+kitty+sandaalit.jpg

      Poista
  4. Arvaa vain oliko vaikeaa luopua tuosta Pokemon tarrasta? :'DDD
    No ei vais, on ilo piristää ja ilahduttaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee, toi on just paras :D Toi kortti menee nyt kyl jääkaapin ovee ;D

      Poista
  5. Kyllä, sireenit on seksikkäitä o_O Ihanan väriset nuo kynnet!

    Ja söpöjä lahjoja oot saanut :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon aina ihmetelly et mitä seksikästä niissä on xDD Tänää sain vast tietää ettei niis ookkaa ;D

      Poista
    2. Julma totuus. Vähän niinku joulupukin olemassa olo... ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...