10.8.12

Pinkissimo

Cybershopin Facebook-sivuilla on 13.8. asti kisa, jossa pitää kirjoittaa suosikkituotteestaan artikkeli omaan blogiin :) Koska olen ollut Cybershopin asiakas jo monta vuotta ja mulla on aika paljon vaatteita, koruja ja laukkuja ostettuna heiltä, päätin tarttua tilaisuuteen ja kirjoittaa tämän hetken himotustuotteestani!

Nyt kun mulla on hirveä juurikasvu taas kasvanut, niin hiustenvärjäys on ajankohtainen. Ajattelin, että voisin ehkä pinkiksi tällä kertaa värjätä, ja haluaisinkin koittaa Cybershopissa myytävää CrazyColorin Pinkissimo- väriä! (linkki hiusväriin) Olen kuullut kyseisestä väristä paljon kehuja :)













(kuva Cybershopin sivuilta)

Ja tosiaan korviksia on tullut kiitettävästi ostettua/tilattua kyseisestä putiikista :D Alhaalla korut jota käytän eniten:


Nää on ostettu monta vuotta sitten, mutta kiva huomata että vieläkin osaa tuotteista myydään! vaaleanpunainen glitter rannekorukimalteleva rusettikorvissudenkorento korviksetnyrkkirautakorvikset <3 Noi riippuvat sydänkorvikset on mun lempparit ja multa usein kysytään, että mistä oon ne hankkinu :D Harmittaa, ettei niitä myydä enää, pelkään meinaa aina että toinen noista putoaa ja hukkuu :/

Tän päivän asu koostuikin Cynershopin tuotteista, en ennen käyttänyt mitään muuta kun tota paitaa (uskokaa tai älkää) :D Mulla oli kolme tollasta mustaa ja yksi punainen :'D




Ghettoblaster laukkua myydään myös vielä ;D (on kyllä tilapäisesti loppu)

Ootteko käynyt Cybershopissa tai tilannut/ostanut sieltä mitään? :)

♡:Sara

16 kommenttia:

  1. En ole käynyt, mutta nettisivuilla olen piipahtanut katsomassa. Meillä päin on vastaavanlainen liike, pienemmällä valikoimalla tosin, Underground, josta saa aika paljon samankaltaisia tuotteita kuten shokkivärejä ja koruja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin (Lahdessa) on muuten se Underground kauppa (tajusin vasta)! en oo ikinä uskaltanu käydä siellä, kun se on niin pieni :D Pitäis kyl kävästä, koska se ikkuna näyttää niin houkuttelevalta ;D

      Poista
    2. Eiku se on Vapaudenkadulla eli aika vastapäätä toria :) Siin on vieressä se ihme soitinkauppa ja jotain muuta :D

      Poista
  2. OOOOH toi laukku! anna se mulle nyt heti :v jookos :v

    millon värjäät pinkiks, värjäsitkö jo :v

    :DDDD:D:D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä myydä, se on "tilapäisesti loppunut" niiku noi muutki laukut :///

      Poista
    2. NNNNnnnneverrRRR! :v Osta oma :3 En oo viel värjänny, pitää vissii mennä parturii tekee ensin jotain tälle juurikasvulle ennenku pystyy laittaa pinkkii :D

      :v :v

      Poista
    3. Tyhmääää :( Kyl sitä vielä joskus tulee varastoo ;D

      Poista
  3. rakastuin noihin noppa-korviksiin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne on ihanat! <3 Mulla on tosiaan mustat ja hopeet sellaset :) Harmi ettei niitä myydä enää :/ Toivottavasti niiden valikoimiin tulis lisää :)

      Poista
  4. en ole käyny koskaan enkä tilannu ,mut ainaki yhet isot kirsikka korvikset on löytyny kirpparilta käyttämättömänä ostettu kyseisestä kaupasta ,tosin en ole itekkään käyttäny viel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :D Kirsikkakuviot on mun mielestä ihania <3 :3

      Poista
  5. oh man, noi sudenkorento korvikset on ihanat :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ja niitä löytyy monissa eri väreissä <3 Mul on kyl vaa pinkit :P Joskus Salkkareista(!) bongasin noi korvikset sit huomasin ne Cybershopissa nii oli pakko ostaa xD

      Poista
  6. Mä oon tilannu sieltä semmmosen ihananihanaisen pianolaukun!!! aivan taivaallinen ♥ Harmi vaan että se on vähän mennyt rikki käytössä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu, mä muistan sen pianolaukun, se on ihana! Ärsyttää ku kaikki kiva menee aina rikki ku käyttää liikaa ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...