3.8.12

Ostoksia

Wuhuu, toinen postaus tänään ;D Kävin meinaa ruokkiksella Glitterissä ja sieltä tarttu mukaan pari juttua. Oon jo viikon käyny ihastelemassa siellä tota sormusta ja tänään oli pakko ostaa se, maksoi vaan 2 eugenia. Toinen oli ihan puhtaasti heräteostos, tollanen jutskeli millä saa tehtyä nutturan helposti. Mulle ei sovi yhtään kyllä hiukset kiinni, mutta halusin kokeilla että jos muuttaisin mieltäni, koska korkeat nutturat on ihania <3



Söpö :3

Kun saavuin kotiin, odotti mua lisää tavaraa! Nalle meinaan oli ostanu mulle sen Friis&Companyn kaulakorun! Se on yhtä ihana ku ajattelin! Ja painaa aikuisen norsun verran :D En vielä ottanut sen kanssa asukuvia, mutta lähiaikoina... ;D


Vasemmalla näkyy peilin kautta mun ihana kenkähylly (jota en oo vielä esitelly....) ja oikealla keittiö (sielläki kengät lattialla, lol)


Ihana <3


I bought a couple of things today at Glitter, first is that cute skull ring, it cost only 2 euros, that other thing is a device which you can make a bun in your hair. 

When I came home my BF had bought me that beautiful Friis&Company necklace, which I wanted on this post. It's sooo cool, big and very heavy.


♡:Sara 

11 kommenttia:

  1. Siulla on liikaa kenkiä kun joudut säilyttämään niitä keittiössä ;)
    Mutta upea tuo Nallen ostama norsunpainoinen koru :3 Innolla odotan miltä se näyttää siulla päällä ^^,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee toi on totta ;D Mutku kaikki kengät on vaa niin ihania :P
      Toi on kyllä hieno koru, tahtoisin kuvailla kaikkia vaatekuvia se päällä :D

      Poista
  2. heii, kerro heti mitä mieltä olit tuosta nutturaponnarista kun oot testannu sen! :D mä haluisin kanssa mut pelkään että hiukset on lian pitkät tuohon ja ne jää rumasti tuohon :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kauheet paineet nyt ;D En oo siis ennen tehny nutturoita, joten saat sitte amatöörin mielipiteen tosta :D En enää tänää ehi kokeilee ja huomenki aika kiire ku lähen Helsinkii aamusta, mut koitan täs mahollisimman nopeesti ;D

      Poista
    2. en minäkään niitä ikinä tee ja siks haluisin tuommosen :D paineita, paineita! ;) :D

      Poista
  3. Toi nutturarengas on paras ostos mitä olen ikinä tehnyt :)Helppo ja niin nopea tehdä nuttura kun on kiire. Oikeasti mulla on niitä 2 toinen on vähän isompi kuin toinen .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, aattelinki et tois ois hyvä ku joskus oon jossain nähny et ne tekee kampauksii ton avulla! :D Jos itekki koht osais tehä jotain xD
      Hyvä kuulla et oot tykänny tosta :)

      Poista
  4. Mä en omista nutturarengasta, mutta tein tässä ihan vasta korvikkeen sille eli leikkasin jo rikki menneestä sukasta pään pois ja pyöritin sen ja asettelin renksun päälle - sekä hiukset siihen sitten kivasti. Toimii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fiksua! :D Jos ois ite keksiny ton nii oisin säästäny rahaa :D Jostain syystä kulutan mun sukat aina ihan puhki nii ois ollu niistäki jostain hyötyy ;D

      Poista
  5. Mulla on kans aikoinaan silloin kun oli vielä pitkät hiukset ollut tuollainen sukasta tehty viritelmä ja se pelitti ihan hyvin :)
    Toi kaulakoru on ihan julmetun ihana, tahtoo kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, ihania sukkaviritelmiä kaikilla ;D Oisin kyl itekki tehny jos oisin tajunnu :)

      Kiitos, toi koru on tosi hieno päällä, pitää laitella blogiin kuvia siitä :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...