3.8.12

Lempilakka

Lakkasin kynnet eilen (vai toissapäivänä?) mun all-time-favourite-lakalla GOSHin 549 hologrammilla! En oo aikasemmin hehkuttanut sitä lakkaa mun blogissa (paitsi tässä haastepostauksessa), koska en ole halunnut tuhlata sitä lakkaa, koska se on aika lopussa ja sitä ei valmisteta enää.



Sain tän lakan mun ihanalta isosiskolta, joka ei tykännyt tästä! Ja siis sain sen ihan ilmaseks!! ILMASIKS!!! Voitteko kuvitella???!?!?! Mä en :D Sen jälkee etin tietoa tästä lakasta ja huomasin, että sitä ei valmisteta enää ja eBayssä joku oli ostanu tätä 60 dollarilla :D En tarkalleen muista, että koska sisko anto sen lakan mulle (ei siit yli vuotta ainenkaa oo?) ja sen jälkeen oon ettiny lisää tätä, koska yleensä hamstraan mun lempilakkoja ainenki kaksin kappalein :D


Viimeviikolla huomasin eBayssä noin 30 eurolla tätä lakkaa ja vihdoinkin sorruin ostamaan sen... Joku nyt kauhistelee siellä, että miten viittin ostaa sen niin kalliilla, mutta oon niiiiin kovasti halunnu sitä :D En oo ikinä nähnyt hologrammilakkaa, joka valossa hohtaa noin ja tekee tollasen valokuvion kynnelle :)


Keskellä näkyy myös Goshin samaa sarjaa oleva Fix Base Coat, jonka pitäisi tehdä hologrammista vielä paremman... En oo vielä päättänyt, että toimiiko se vai ei :D


Nyt voin taas hyvällä omallatunnolla lakata mun lempilakalla, kun tiedän ettei se vähään aikaan lopu kesken <3


Kuvat on otettu salamalla, mutta lakka on oikeastikkin noin ihanaa, kun valo siihen osuu :) Töissä aina vahingossa sotken käteni kuulakärkikynällä niinkuin näissäkin kuvissa ton nimettömän :D Mitä pidätte tästä lakasta ja mikä on kallein lakkaostoksenne? :) Paljon olisitte valmis maksamaan unelmalakastanne?



This GOSH's 549 Holographic is my all-time-favourite nail polish. My sister gave it to me for free 'cause she didn't like it. However it's running out so I desided to buy it more from eBay (cause they don't make it anymore :( ). It cost me 30 euros but I think it's worth it <3

Do you like this polish? What is the most expensive polish that you own? How much are you willing to spend on your dream nail polish?


Ainiiiin! Huomenna ollaan menossa Helsinkiin hakemaan pientä kissanpentua vihdoinkin kotiin! <3

♡:Sara

21 kommenttia:

  1. On tuo kyllä upea, siitä ei pääse mihinkään :3
    Kallenlakkaostos, emmä tiiä ku en osta kallita lakkoja :'D Jos olisin itse ostanut, ni sanoisin että kaksi Butter Londonin lakkaa, mutta nekin sain äidiltäni. Eli hmm, enpä tiedä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ihana lakka :3 Ja kyl halvat lakat on ihan yhtä hyvii ku kalliitki, jostain syystä mun lakkavarastot on vaan täyttyny vähän kalliimmilla :D

      Poista
  2. En osaa sanoa mikä lakka olis kallein, koska kaikki pyörii alle kympin hinnoissa - lukuunottamatta kokonaisia settejä. :) Mutta kolkytä euroa - are you nuts?! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu, setit on kivoja :D Ja aina välil tulee sellai olo et oonko tosissani ku ostan jotain kolmenkympin lakkaa :D

      Poista
    2. Niin mulla on yks Opin setti ja Mavalan setti!
      Hahahaha :D oot hassu :)

      Poista
  3. ooo vähän magee lakka ;P

    öö mun kallein.. no varmaa Essie n.17e :DD

    t. HANI en jaksanu kirjautuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essiet on kyl kalliita.. Niit oon vaa kynsikirpparilt hankkinu :D

      Kävi naurattaa ku et jaksanu kirjautuu :D:D

      Poista
  4. Hello Sara, great nail art and blog!
    Following you now, Hope you will visit my blog too and follow me back if you like it!
    XOXO
    Ylenia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you so much! I do like your blog and now reading it ;D

      Poista
  5. äaskäpäiskähäiskälle pitää antaa AINA kaikki KALLIS ja IHANA

    VastaaPoista
  6. Ronna-Monna Donna-Konna tahtooooooooooo kans!

    VastaaPoista
  7. love the nails!
    I just found your blog and I love it
    check my blog if you want
    http://xouxounitsa.blogspot.com
    xoxo

    VastaaPoista
  8. Kallein on varmaan Sokokselta ostettu OPI, joku 17€. Ihan hullua, en kyllä enää osta Stockalta :D Joskus aikana ennen kynsikoristeluharrastusta halusin Chanelin Black Pearl -lakan, joka maksoi 26 euroa. Jäi sitten ostamatta, kun ei mulla sillon ollut edes kynsiä (vanha kynsienpuriskelija). Mutta meikkiostoksena omasta mielestäni järjettömin on ollut Diorin poskipuna, josta maksoin 50 euroa. Mun mies ei varmaan koskaan toivu siitä :'D Lahjaksi on toki tullut saatua kalliimpiakin lakkoja, mutta minähän en niiden hinnoista tiedä :) Summa summarum: hyvä sinä, kun ostit lakan, josta tykkäät! Käytettäväksi ne rahat on tarkoitettu.

    ps. Keskellä olevassa lakassa lukee korkissa Fix Base Coat, ei Top?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en mäkää yleensä osta Suomesta Opeja kun ne on niin kalliita :D Toi Black Pearl näyttää tosi ihanalta, mulla ei oo yhtää Chanelin lakkoja mut nyt alko himottaa ;D. Eheheee voin kuvitella sun miehen järkytyksen ku ostit sen poskipunan ;D

      Ihana et joku on sitä mieltä, että hyvä kun ostin ton lakan :D Ja kiitos korjauksesta! En kattonu tota pulloa kun kirjoitin tekstiä nii ajatuksissani kirjotin top :D Korjaan sen samantien! :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...