14.8.12

iPhone

Ihan ensiksi haluan kiittää teitä lukijoita! Eiliseen postaukseen tuli paljon hienoja kommentteja ^__^ Ja uusia lukijoita! Kiitos teille kaikille ihanille!

Toinen asia, mistä olen TODELLA innoissani tapahtuu vihdoinkin tänään! Hankin meinaa iPhone4:n käytettynä! Oon tänään Espooseen menossa hakemaan sen! Oon niiiiin innoissani! Vihdoinkin saan sellasen jutun mitä oon kauan halunnu! :'D

Perjantaina sain tietää että saan sen puhelimen (ihana äiti lupas lainata rahaa) ja siitä asti oon eBaystä hulluna katellu suojakuoria sille! Päätin, että haluan niittikotelon, tässä vähän mun mielestä hienoimpia!



Ja vielä ;D





 (kuvat kopioitu suoraan eBaystä) (pictures are taken straight from eBay)

Vaikee valita! Ehkä tilaan pinkin, koska se vaan on mun väri! Mitä mieltä te olette? Mikä sopis mulle ja minkä te itte ottaisitte? :D



I want to thank you all for your interest on my yesterday's post! I love your comments! <3
I'm getting an (used) iPhone 4 today! I'm soooo excited ! It's something that I've been wanting for so long! I've been searhing for studded iPhone cover from eBay and here's my favourite ones!

So hard to decide! Maybe I'll take pink.... What do you think? What would you recommend for me and which one you'd take? :)

♡:Sara

28 kommenttia:

  1. Laitoin sinut suosikkilistalle http://tiudesnails.blogspot.com/2012/08/blogipalkinto.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Täytyy jossain vaiheessa laittaa toi ;D

      Poista
  2. ihania ottaisin varmaan kans pinkin tai hello kitty kuoret

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, ne on ihania, toi Hello Kitty on niin hauska :D

      Poista
  3. musta olis ehdottomasti mun valinta! :) siihen en kyllästyis koskaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seki on ihana! Varsinki ku siin on KULTAA! ;D Liian vaikee valinta xD

      Poista
  4. Mä ottaisin noista tuon kukkakuvioisen :)


    http://you--smile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitäki oli eri värisiä :) Oon tänä kesänä ihastunu kukkakuvioihin <3 Noi kaikki on liian kivoja xD

      Poista
  5. glitterissä ostin sellasen pinkin missä on pupun korvat siinä ylhääällä mun rakkkaus!!

    VastaaPoista
  6. Kukkakuvio ois niin mua varten. ♥ Oon niin kade sun uudesta kännykästä c:
    miradelinas.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. haha toi Tsiisus kuori :DD (risti siis u know) mä varmaa valitsisin ton kukkakuosin mis on niittei ;>

    :v :v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakuvio ja niitit <3 Miks on aina niin vaikee valita eikä kaikkee voi saada xD

      Poista
  8. Hello Kitty! :3 Itsekin olen onnellinen, kun saan takakuoria tuohon uuteen puhelimeen hommattua :'D Edelliseen kun ei saanut mitään jännää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä puhelin sul on? Ja oon ihan samaa mieltä! Vihdoinki saa kaikkee kivaa puhelimee <3

      Poista
    2. Minulla on Nokia Asha 303 :3

      Poista
    3. Hihiii, piti heti mennä stalkkeroimaa ;D Ihana puhelin! :3

      Poista
    4. Utelias Vili :D Minä tykkään tuosta kovin :)

      Poista
  9. Kyllä se nyt vaan on niin, että se helou kiti on eniten sun näkönen. Konna liputtaa helou kitin puolesta! Sitä paitsi siin on ihq rusetti ja nois muissa ei!

    VastaaPoista
  10. I think that the studded pink will suit you the best! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. The pink is sooo cute, I'd like to have them all xD

      Poista
  11. glitterissä on kans kaikkia söpöjä kuoria kuolailin niitä yks päivä.makso muistaakseni vähän alle kympin.. mutta mun tyhmään kännykkään (lumia 610) ei saa mitään kuoria :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo! Kävin yks päivä Glitterissä valittamassa, että vois ottaa muidenki kännyköiden kuoria sinne, ne kerto että ruotsissa päätetään että mitä kaikkee niitten valikoimiin tulee :/

      Poista
  12. millä hakusanalla muuten löysit noi ebaysta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etin: studded iphone 4 case... Yritin ettii Lumialle mut en löytäny niittikuoria sille.... Kannattaa kuitenki yrittää jos sinne jossain vaiheessa tulis :)

      Ja kannattaa tietenki ettiä muitaki Lumia kuoria esim. bling nokia lumia case, floral nokia lumia case ymym :)

      Poista
  13. Oii noita niittikuoria....... KUOLAAN!

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...