15.8.12

Haasteita

Nyt on taas aika julkaista pari haastejuttua! ;D Ensimmäisen sain Tytiltä, joka kirjoittaa Life is a game... or is it-blogia. Kiitos <3

1. Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin
2. Kerro seitsemän random faktaa itsestäsi
3. Lahjoita tämä award kuudelle bloggaajalle

Rändöm Faktoja:

















1. Tykkään muunnella sanoja ja keksiä ihmisille uusia lempinimiä :D Esimerkiksi Tossua kutsun aina välillä Tossukaksi, Nallea Nallukaksi, Äiti on Äiskäpäiskähäiskä ymymym :D

2. Kevät on mun lempparivuodenaika! On ihanaa kun ilmat alkaa lämpenemään ja luonto heräämään (ja on mun synttärit ofc)

3. Bensan tuoksu on ihanaa <3
















4. Hyttyset aina jahtaa just mua :( Aina kun ollaan esim. porukalla jossain niin kaikki ötökät on just MUN kimpussa.

5. Oon hirveen kranttu kaikkien ruokien suhteen :D En tykkää melkeen mistään, varsinkaan ketsupista :D Ja aina mäkissä pyydän hampurilaiset ilman tomaattia!

6. Tykkään kävellä teiden reunakiveyksellä :3

7. Kohta mulla alkaa LOMA! :D Mutta samalla myös työttömyys :(
















Toiset kaksi haastetta sain Tiina S.ltä joka kirjoittaa Homemade Nails-blogia

Tämän sain kauan sitten, mutta olen vähän säästellyt, että voisin julkaista pari samassa ;D:
Hyvän mielen haaste!
Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää). Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen)

Kymmenen asiaa, jotka tekevät minut onnelliseksi:
1. Tossu-kissa
2. Kommentit ja seuraajat blogissa

















3. Kengät
4. Uusi iPhone ;D
5. Sukulaiset
6. Aamulla olla liikkeellä, kun muut ovat vielä nukkumassa
7. Glitterit ja kimalteet






















8. Tallentava digiboksi
9. Hymyilevät ihmiset
10. Pehmolelut


Ja viimeinen haaste, joka on myöskin Tina.S.ltä on Liebster blog (aikaisempi Liebster blog-päivitys löytyy täältä)



Liebster tarkoittaa rakkain tai rakastettu, mutta voi myös tarkoittaa suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.

1. Kiitä antajaa, ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Valitse viisi blogia (joilla on siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmisetjoille lähetit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikki blogilleen.

(kaikki kuvat weheartit, paitsi toi Liebster Blog-kuva)

Kiitos teille ihanille haastajille muistamisesta <3
Tällä kertaa en haasta ketään, mutta jos haluatte tehdä jonkun näistä niin laittakaa mulle viestiä, laitan teidän blogit tänne <3

Ja kirjoittakaa tähän postaukseen, jos luitte kaiken xD


I got three awards! Two from Tiina.S. and one from Tytti, I won't translate this post this time 'cause otherwise it would be too damn large post ;D


♡:Sara

P.S. Osaisko joku ihana auttaa mua? Näin yks päivä jossain blogissa ihania iPhone taustakuvia, mutta nyt en löydä sitä kirjotusta enää mistää vaikka yritin selata kaikki mun seuraamat blogit läpi xD

7 kommenttia:

  1. jaaaksoin (just ja just) lukea kaiken ^^

    kävin äsken subissa syömässä, nom :v tiedän et sua kiinnosti :v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SUBISSA! Omnomnom! Mitä söit? Mä ostin eilen ruokkiksella subista kokonaisen kana pizziolan ja söin toisen puolen tänää ruokkiksella (tiiän et suaki kiinnostaa xD) :v

      Poista
    2. sen perus kokojyvätonnikalan ^^ kiinnostaahan mua :D

      :v

      Poista
    3. Nam :D Mäki yleensä otan tonnikalan mut otan sen parmesaani-oreganoo :D

      Poista
  2. Okei, minä luulin olevani outo, mutta niin olet sinäkin :D
    Nimittäin bensan tuoksu on hyvä (myös venäläisen ja dieselin), maalitkin tuoksuu hyvältä :'D

    Sanojen ja nimien muunteleminen on hauskaa (ja kerpele, kämpässäni on kärpänen...), kuten esim. Juuso = Juusto :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee! Ihanaa et löytyy muitakin outoja! :D Ollaan outoussiskoja! ;D

      Poista
    2. Wuhuuuuu! En ole outouteni kanssa yksin :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...