20.7.12

"You always wear the same clothes!"

Täälläpä minä taas päivittelen :D Eilen oli mun nimpparit, joten Nalle päätti tulla kaupunkiin mua vastaan kun pääsin töistä. Kierreltiin vähän kaupoissa ja sitten käytiin mäkissä hakemassa Big Bacon- ateriat, om nom! Halusin, että Nalle kuvailee asukuvia johon herra vastasi: "Aina mä joudun ottaa sust kuvii vaik sul on ihan samat vaatteet!" Pyh :D Ihan eri paita vaikka muut vaatteet ois samoja ;D Toivottavasti teitä muita ei kyllästytä mun vaatteet :D

Yksityiskohtia:
Cailap by Bloggers korvis <3 Olkapää Bling bling ja toisessa kuvassa sukkisreikä :D
Nahkatakkiyksityiskohtia.




































Työpaikan eessä.


Kauppakeskus Trion eessä on tollanen musta heijastava pinta, mistä sai hyvin otettua kuvan :D




































Huivi - eBay
Korvikset - Cailap by Bloggers
Paita - Kirppikseltä
Shortsit - Vila
Sukkikset - Seppälä
Kengät - H&M
Laukku - Louis Vuitton



My boyfriend (I always call him Bear 'cause he looks like a bear, don't you agree?) came to pick me up on my workplace so we went shopping and to photograph my outfit. When I asked Bear to photograph my outfit he said: "I always have to photograph your clothes even though you always wear the same outfit". :D I hope that you readers don't get bored of my clothes! After we done our shopping we went to McDonalds and bought some food. What a nice day!



♡:Sara

P.S. Lukekaa tää edellinen postaus ja auttakaa mua mun unelmakenkien etsimisessä <3

14 kommenttia:

  1. Hahhaha, voi Nallea :'D Miehet ei vaan ymmärrä. Hänenkin pitäis alkaa pitämään blogia. Voisit aina kuvata hänen päivän asun ja valittaa, että otat kuvan vaikka hänellä on ihan samat vaatteet päällä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo, siellä blogissa olis varmaan vaan jotain reikäsiä sukkia ja kalsareita ;D Hahaa :D Miehet on välillä niin hassuja :D

      Poista
  2. Sit Nalle vois kuvata "kodin sisustusta", lähinnä sitä miesnäkökulmaa eli ne reikäset kalsarit ja sukat rennosti ripoteltuna eri puolille asuntoa =D T: Xonna

    VastaaPoista
  3. Mullaki on toi paita! :) ja pyh ei miehet tajuu näitä asioita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paita on just ihana! :) Ostin sen viime kesänä kirpparilta :D

      Poista
  4. ei kai miehet ymärrä muutenkaa oikein naisten pukeutumis juttuja =) aina jotain sanomista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, naisilla on kuulemma aina liikaa vaatteita ;D

      Enkä ois ees huomannu kirjotusvirhettä jos et ois kirjottanu :)

      Poista
    2. niinhän se menee aina sama virsi =)

      Poista
  5. tarkotin ymmärrä mut tajusit varmaan =)

    VastaaPoista
  6. tsihihi, mun piti eilen tulla sulle kommentoimaan mutta olin jo kerran kommentoinut enkä halunnu massakommentoida ettet luule mua pöpiks. mut siis joo.

    mä näin teiät eilen!! tulitte finnkinolt bussii ja mä istuin siellä mutta ethän sä mua voinu tunnistaa ^^ ihana mäkkisapuska tuoksu tuli tein mukana ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiiiii, noloa :D:D Harmi etten tajunnu ;D Yritän aina linkussa olla kattelematta ympärilleni ettei ihmiset pidä mua stalkkerina :D

      Poista
    2. mä aina kattelen ja kyylään :D

      Poista
    3. Hihii, seuraavan kerran ku näät mut jossain voit huudella: Saraaaa! SARAAA!!! Sit varmaa tajuun :D:D Kaikki mun tutut aina tekee sillee ku en koskaa nää ketää xD

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...