24.7.12

Where has my money gone?

Täällä minä vielä viettelen sairasloman viimestä päivää ja kirjottelen teille mun mukavasta herätyksestä ;D Aamulla kun olin siis yhdentoista aikaan ihanasti nukkumassa niin yhtäkkiä heräsin kovaan ritsräts ääneen. Postinjakajahan se siellä tunki paketteja luukusta sisään. Tuli yhteensä 3 pakettia ja 2 mitkä piti hakea postista. Tein siis kaikki tarvittavat aamujut (söin ja laitoin naaman kuntoon) ja lähdin postille.


Koko saalis: yksi paita, 3 lakkaa ja pari yllätyspakettia syyskuun vuosiarvontaan.



Tehtiin HANIn kanssa kimppatilaus ja sieltä tuli noi molemmat China Glazet mulle (en viitti Hanin lakkoja kuvata ;D) ihana Re-fresh mint ja Drawn to you- magneettilakka. Rakastan magneettilakkoja ja CHG:n magneettilakkaa en ole vielä kokeillut ;D Ja sopivaa minttua oon ettiny jo kauan, toivottavasti toi on ihana


Yhdestä paketista tuli toi O.P.I:n Vintage Minnie Mousen kokoelmasta Nothin' Mousie Bout It, oli pakko tilata se, koska pinkki glitter ja sydämet 


Vikassa paketissa oli huuto.netistä huutamani Monkin ihana paita. Hihiiii, ette saa musta parempaa kuvaa tänään ;D

Kaikkee muutaki on tullu tilailtua, mutta en jaksa yleensä niitä kuvata ja myöhemmin aina unohtuu tai sit oon jo esitelly teille ne jo (esim. O.P.I:n Crown Me Already). Mut nää kaikki tuli tänää nii oli pakko kuvata. Huomenna 'treffit' hanin kanssa ja jottei kenellekkään (sukulaiselle) kävisi epäselväki, hani on siis tyttö :'D

Vaikee valita että mitä noista lakoista käyttäisin seuraavaks.. Ehkä minttu...


Today morning was so awesome! I woke up when the postman arrived, he gave me five packages! We ordered some China Glaze polishes together with HANI (I didn't take pictures of her polishes)

I needed to buy that O.P.I:s Nothin' mousie bout it polish (which is part of Vintage Minnie Mouse collection) because I totally fell in love with those pink glitter and mini hearts 

That shirt also came today, I ordered it from finnish 2nd hand web site.

It's so hard to choose which polish to use next! Maybe that cute mint...


♡:Sara 

P.S. Nallen muokkaama uusi tausta! Banneri pysyi samana mutta väri muuttui :3 Uuden ulkonäön nimi on minttusuklaajäätelö 

22 kommenttia:

  1. Sara en mä kyl ajatellukkaa et pojat tilais kynsilakkoja :D

    Ihana toi pinkkisydänlakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaa niijooo xD Aattelin lähinnä et jos joku äiti vaik eksyy täne ja sit ei lue muuta ku just ton lauseen et meen hanin kaa treffeille nii se järkyttyy et mul on kymmenen miestä :D:D

      Pakko kokeilla tot lakkaa jonkun pinkin päälle :3

      Poista
  2. Sinullakin ollut pakettipäivä :D Itse heräsin kahdentoista jälkeen siihen, kun ovikello soi ja postinjakajahan se siellä ja ojensi minulle kolme pakettia :D Materialismionnellisuus huipussaan.

    VastaaPoista
  3. kivoja tilauksia ,en tiedä joko kävit kattoon mun puolison tuomat tuliaiset =) ite olin kyl tyytyväinen kaikkeen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli kivoja tuliaisia, saispa itekki jotain kivaa puolisolta lahjaks ;D

      Poista
  4. Mun pitäis varmaan joskus kokeilla magneettilakkoja, ne näyttää niin kivoilta :3
    Söpö tää uus ulkoasu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niist tulee kiva lopputulos :D Mut ärsyttää välillä laittaa niitä ku sit magneettii pitää pitää niin kauan ja lähellä kynttä, sit ku pidät liian lähellä nii vahingossa kynsilakat sottaantuu ku ne osuu siihen magneettii :D:D:D Mut silti kyllä tykkään niistä lakoista xD

      Poista
  5. The one with those little pink hearts is just gorgeous!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I know, right! :D I just can't wait to test it on the top of some pink nail polish :)

      Poista
  6. HRRRR minun lakat siellä odottelee ^^

    ja mitääh miks mä en oo kuullu saati nähny tollasta O.P.Ia?? :P:P:P herrrkullinen :D

    niijoo, hani.. niiku honey (rakas:D) mistäköhän oon tän nimimerkin edes keksinyt xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, toivottavasti en unoha niitä sun lakkoja huomenna ;D Toi O.P.I. on niiiin ihana :D Noi pienet sydämet on supersöpöjä :3 Hihii, oot kaikkien oma hani :D

      Poista
    2. musta riittää kaikille :DD

      Poista
  7. mikä on mgneettilakka:D? mut ihanan värisiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Magneettilakka on sellasta kynsilakkaa, mitä levitetään kynnelle, sitte laitetaa sellanen kynsimagneetti lähelle kynttä ja se tekee sellassen jännän kuvion :)

      Täs oon esim. käyttäny magneettilakkaa: http://saracupcakez.blogspot.fi/2012/06/heads-will-roll.html

      Poista
    2. vähänkö siisti mää haluun tollasen:D

      Poista
  8. Paaljon paketteja ! Ja nuo lakat, rakkautta <3
    Miullakin oli paketti päivä tänään ^^, pääsin viimein äitille, se ihana oli (miun kehoituksesta tosin..) tilannut kaksi ihanaa pakettia maailmalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva äiti sulla :) oon koukussa paketteihin ;D

      Poista
  9. Mulle kanssa tollasta sydämellistä lakkaa! Saako sitä edes mistään ihan oikeesta kaupasta? T:Donna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii sydämellinen lakka on ihana <3 Kyllä sitä ehkä saa Sokoksesta (en oo varma) mut se on aika kallista täällä Suomessa... Ehkä saat tollasen lakan tuparilahjaks ;D Kuulin vähän huhua muuttolinnuilta :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...