30.7.12

Unohteleva Bloggaaja

Heipähei ja hyvää maanantaita :D Tulin nyt näin virallisesti tähän yleisesti ihmettelemään. Jokunen aika sitten blogiani alkoi lukemaan joku aloitteleva kynsibloggari, minun oli tarkoitus alkaa lukemaan hänen blogiaan, mutta en löytänyt silloin sitä liity lukijaksi-painiketta ja sitten tietysti unohdin blogin nimen :/ Jos kyseinen henkilö näkee tämän kirjoituksen niin laita mulle tähän kommentilla sun blogin linkki <3

Ja voitte toki muutkin ihmiset laitella blogienne linkkejä tänne :3

Sitten toinen juttu: Tytti(: anteeksi! Mun piti postittaa sun voittama kynsilakka jo torstaina mut unohin! Oon niiin superlahopää! Laitan sen tulemaan huomenna! Anna anteeksi kömpelyyteni <3



















Kuva Weheartit

♡:Hömelö-Sara 

4 kommenttia:

  1. joo ei sillä oo mitään kiirettä ku oon itekki nyt kuusamossa:DD

    VastaaPoista
  2. Hihii, taitaa olla mun blogi kyseessä. :) Osoite on appelsiinivaahtoa.blogspot.fi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu, hyvä! :D Oon jo jonkin aikaa miettiny et mikäköhän se oli :D Hyvä et ilmoittauduit tänne ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...