13.7.12

Työhöpinää + ylläripylläri

Varoitus: Kaikki tämän postauksen kuvat on otettu kännykkäkameralla Retro Camera- sovelluksella, joten kuvan laatu on maailman huonoin ;D

Hellurei lukijat! Tänään aamu alkoi niin, että todellakin huomas että on perjantai 13. Kaikki tavarat oli joko hukassa tai loppunut :D En edes ehtinyt juoda aamukahvia kotona, joten nappasin Nescafé- pikakahvin kylkiäisenä saadun termosmukin täynnä kahvia mukaan :D




















Mutta nyt siihen yllätysasiaan! Kävin äsken Robbarissa ja yllätyin iloisesti kun sinne oli VIHDOINKIN saapunut Flormarin (miks oon aina luullu et se on Flomar?) hololakkoja! Ilostuin niin kovasti, että ostin teitä lukijoita varten kolme lakkaa 'arvottavaksi'! :)

Eli säännöt:
Koska tämä on tarkoitettu teille ihanille, rakkaille julkisille lukijoilleni, tähän voi osallistua vain jos olit lukijani ennen tätä postausta :) Voit toki liittyä blogini lukijaksi tulevia ylläreitä varten :)
Kirjoita tähän postaukseen, että minkä näistä lakoista haluaisit: 814 (hopea), 802 (lila) tai 817 (pinkki)  (valitse vain yksi!) ja perään jotain random kivaa (esim. kehuja blogista, postausideoita tai ihan randomjuttuja esim. mistä tykkäät kesällä tai IHAN MITÄ VAAN! :))
 Arvon sunnuntaina taas lappu-karvalakki menetelmällä voittajat :D Ainiin ja aikaa osallistua on sunnuntaihin kello 16.04 asti (random :D)





















Huonoja kuvia mutta tämä onkin pika-arvonta ;D

Noniin, nyt pakko alkaa syömään lasagnea ihanalla Hello Kitty-haarukalla, että ehtis niitä töitäki tehä.



















♡:Sara

18 kommenttia:

  1. Jeejee!!
    Lakanväri lila

    Sun blogis on mukava ja sun kynnet on aina tosi hienoja! :)

    VastaaPoista
  2. Jeejee! Pakko osallistua koska oon käynyt noita helsingissä asti metsästämässä, enkä ole löytänyt. Treellakaan ei ole :( Tai sit oon epäonninen. Noista mieluiten ottaisin lilan, mutta muutkin kelpaa :D

    Oon edelleen sitä mieltä, että teet hienoja kynsiä ja tykkään siitä, että kirjoittelet muustakin kuin pelkistä kynsistä! Erityisesti mieleen jäi ne pullonkorkkikorvikset <3
    Ai niin, jos saa antaa myös palautetta, niin voisit ottaa tästä kommentoinnista sanavahvistuksen pois. Se on ärsyttävä :D Kiitos:)

    VastaaPoista
  3. Pinkki
    voisin alkaa itekki opettelemaan tekee hienoa kynsiä ja ottaa vähän mallia:D

    VastaaPoista
  4. oioioi... oon niiiin katellu noit lakkoi netistä!! täällä päin kun noita ei myydä;(
    Ja en omista yhtään holo lakkaa vielä:O

    Valitsen lakan 814 Hopea <3 ihana;D

    Tykkään lukea sun blogia.Ihanan värikäs ulkoasu ja hienoja kynsiä teet!
    Ja niinkun aikasempi kommentoija sanoi niin on kiva lukea myös muita postauksia kuin kynsiä!:)

    VastaaPoista
  5. Jos mä satun voittamaan, niin lakka voisi olla tuo pinkki. (:
    ..ja blogisi on kiva, koska tänne tulee muitakin juttuja kuin vain juttuja kynsistä ymsyms. Ja tykkään niistä sun sinisistä korkkareista, joista säkin varmaan pidät, niin tositosi paljon! :D Muutenkin sulla on paljon ihania vaatteita, joita voisin ottaa myös omaan vaatekaappiini..! ( Köhköh, älä ihmettele, jos sulta on joskus hävinnyt jotakin vaatekaapistasi! :D )
    Muutenkin tykkään blogin kivasta ulkoasusta, ja kirjoittamasi postaukset luen jokaisen aina sieltä alusta, aina tuonne loppuun asti. (:

    VastaaPoista
  6. :) Mäkin voisin haluta ton lilan, kauheen vaikee päättää oli.
    Kiva tämmönen ylätysarvonta :) Sulla on kiva blogi ja kiva kirjotustyyli. Hauskaa lukea muustakin kuin vain esim. kynsistä.
    Ja samalla linjalla Lunaliin kanssa, ota sanavahvistus pois, se on ärsyttävä :D

    VastaaPoista
  7. Hopea!
    Oon yrittäny metsästää nuita täältä, mutten oo löytäny! Sulla on kiva pinkki maailma, mutta toivoisin kuvien olevan isompia että näkis paremmin :) Sulla on hauska omintakeinen tapa kirjoittaa blogia ja välillä kyllä naurattaakin ne jutut! :D

    xoxo Mella

    VastaaPoista
  8. Mä haluaisin voittaa tuon hopeisen :)

    ja mitäpäs mä sanoisin? :D Kiva ja piristävä blogi :) Sulla on kiva tyyli ja kynnet on hienoja :)
    ja joo, se sanavahvistus on ilkee kun mulla menee aina ne väärin :D

    VastaaPoista
  9. Pinkki! Sun blogissa on kivasti kaikkee, on kynsiä ja asuja ja kaikkee muutakin :D Ja rakastan tuota My Little Ponya tuolla yläreunassa, se piristää kivasti aina kun avaan blogis :D

    VastaaPoista
  10. Toi 817 olis ihan jees. :))

    Sun blogi on tosi kiva, tykkään kun on monipuolisesti kaikkee. :)) Söin just veljenlapsilta salaa mansikoita, ne sai ottaa vaan kolme, mä söin loput. Hehe.

    VastaaPoista
  11. Minulle kelpaisi tuo 814 eli hopea:)

    Blogisi on tosi monipuolinen ja sen takia tykkään lukea tätä. Olen sinulle kateellinen siitä, että osaat lakata kynsiäsi niin hyvin:)
    Sinulla on myös tosi kivoja vaatteita ja laukkuja:)

    VastaaPoista
  12. valisten pinkin =)
    sun blogi on kiva ja monipuolinen

    tulikos korut ? toivottavasti täl kertaa ehjinä

    VastaaPoista
  13. lilalilalilaa :D itelläni on jo toi pinkki ;) ja taitaa olla hopeinenkin hmm..

    ööh. oon lukenu vasta hetkisen sun blogias mutta tykkään kun kommentoit mun blogia (:D) ja sulla on hauskoja juttuja tykkäilen paljon ^^

    VastaaPoista
  14. Uuu, oon halunnu kokeilla tollasta lakkaa :3 Noi kaikki värit kyl kelpais, mut ehkä tuo hopeinen on ykkönen.

    Kuten oon monta kertaa täällä ennenkin sanonu, nii sun blogis on ihana ja piristävä :3 Tykkään sun tyylistä ja vaikutat muutenki huipputyypiltä.
    Niin ja toi sanavahvistus... Sen vois ottaa pois :D Jostain syystä mulla jumittaa ne välillä niin, ettei julkaise kommentteja, vaikka se menis oikein. (tai ainakin se näyttää siltä, että menis oikein, mut sit kaikki menee jumiin).

    VastaaPoista
  15. Tahtoisin 814 eli hopeisen! :) Se multa vielä puuttuu.
    Aivan ihana tausta sun blogissa, tykkään hirmuisesti väreistä! Ja ai että oon kade tosta sun laukusta, kyllä nyt kannattaakin olla onnellinen! :)

    VastaaPoista
  16. Tuo violetti olisi miun makuun ! :)

    Tykkään blogistasi kokonaisuudessa hirmuisesti. Siusta saa kuvan, että oot hirmu ihana ihminen :3 Ja vaikka kynsistä tykkäänkin, on ihanaa lukea vastapainoksi myös muita postauksia =)

    VastaaPoista
  17. Tuo pinkki, eli 817 :)
    Tykkään sun blogista toosii paljon. Kirjoitat selkeästi ja sujuvasti. Sun kuvissa on hyvä laatu ja osaat lakata todella hienoja kynsiä.

    VastaaPoista
  18. Lakoista valkaisin tuon ihanan lilan eli 802

    Aikas jännä juttu mutta vain noin 3-5 kertaa yhteensä mä olen nähnyt, että ihmiset ostaa kynsilakkoja kaupoista ja silti suomessa on tooosi monta kynsiblogia. Sillä ei nyt aivan kaikki tilaa niitä lakkoja aina netistäkään :) ;D

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...