9.7.12

STUDS!

Oon ihan ihastunut kynsiniitteihin, ja niinkuin jo aiemmassa postauksessa ennustin, saatte ihailla mun niittikynsiä ihan kyllästymiseen asti xD

Viime viikolla lakkasin H&M:n mustalla lakalla ja päälle laitoin Goshin  mattalakkaa. Ja joka kynteen yksi niitti :) Tykkään <3

















Toi nimettömän kynsi näyttää ihan tyhmältä :( Oon koittanu saada sitä lyhyemmämmäksi ja pyöreemmäksi mutta aina se on tollanen.

Tällä hetkellä kynsillä on China Glazen Pool Partyä ja nimettömissä niitit. Neonlakkojahan ei tunnetusti saa kunnolla kuvattua ja yritin vähän muokata värejä oikeampaan, mutta silti ei näytä niin hyvältä kuin luonnossa. Voitte kyllä varmaan kuvitella, että miten kivat noi on oikeesti (tai sit voitte tulla tänne kattomaan mun kynsiä, keitän kyllä kahvia teille) ;D
















Ööööö... ei yhtään samanväriset kuin luonnossa :D

Ainiiiiin! Ja muistatteko kun tein postauksen Glossy Boxista? Eräs anonyymi lukijani on tehnyt addressin, joka lähetetään Glossy Boxille, että he alkaisivat lähettää myös Suomeen! Allekirjoittakaa ihmeessä TÄÄLLÄ :)

:Sara

13 kommenttia:

  1. Onpa mageet! Tykkään niistä sulla vaikka itse en tykkää mustasta pelkillään enkä kauheasti edes matasta... Tosi rokit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Kiva lukea tollasia kommentteja :3

      Poista
  2. ärrrr oon kade, sulla on toi pool party lakka! minäkin haluaaaan :'( mistä tilasit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niiiiiiiiiiiiiiiin ihana lakka <3 Oon pariki kertaa tilannu eBaystä sitä. Sillä samalla myyjällä ei oo enää sitä myynnissä mutta löysin tästä linkistä

      http://www.ebay.com/itm/China-Glaze-Nail-Polish-Lacquer-Pool-Party-80945-/180846841824?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a1b4fcfe0

      Ja maksaa postikuluineen noin vähän alle 7 euroo! :)

      Poista
    2. noou, ei ebay!! en osaa enkä haluu osata :DD täytyy tyytyä kohtaloon ja elää ilman sitä ;D

      Poista
    3. Kyllä eBay :D:D Se on just hyvä paikka :D Ainut huono puoli on toimitusaika :( Toi lakka minkä linkkasin nii on USAssa nii se tulee varmaan aika nopeesti (parissa viikossa)

      Jos haluut nii voin tilata sen ja jos et oo saanu ostettuu viel mistää nii myyn sen sulle sillä 7 eurolla? :D Mut tosiaa kestää joku pari viikkoo et se tulee.

      Poista
    4. OOOOO oikeestikko? :):):)

      löytyiskö siltä samaiselta myyjältä se flip flop fantasyki? ;D

      mut siis pelkkä pool partyki kelpaa oikein hyvin ^^

      Poista
    5. Laitan sulle Facebookissa viestii :)

      Poista
  3. Mäkin haluan sen Glossyboxin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kuulostaa tosi kivalta jutulta! :)

      Poista
    2. Niinpä, mä oon valittanu sinne jo tarpeeksi monta kertaa yksilönä, että jospa se tuon adressin voimin alkais mennä jo eteenpäin :)

      Poista
  4. Mun kynnet ei ole mitään sun kynsiin verrattuna! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ihanasti sanottu! ♡ Oon ihan varma, että säkin osaat tehdä hienoja! :) Onko sulla muuten blogia? Linkitä se mulle, kun en jostain syystä sun nimeä klikkaamalla pääse sun blogiin (jos sulla ees on) :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...