25.7.12

Members

Membersillä on kaksi ihanaa Friis&Companyn juttua, jotka kovasti tahtoisin!



















Ensimmäisenä tää ihana statement koru. Mulla ei oo mitään noin isoa ja runsasta korua ja jotenkin toi hypähti mun silmään! Toi sopis niin ihanasti yksivärisen (mustan) paidan kanssa! Jostain syystä mulla on tunne, että Nalle on ehkä tilannut ton korun mulle ;D



















Toinen on toi lompakko, se on ihana myös :3 Mun oma 4 vuotta sitten Eestistä ostettu lompakko hajoo jo käsiin :( Miks palkkapäivä on vasta tiistaina.....

Voi eii menin äsken uuestaa Membersin sivuille ja tänää sinne oli tullu tollanen ihana 'turbaani'! :D



















Tohon Membersiihän pitää hakea jäsenyyttä, jos haluatte nähdä noita vaatetarjouksia (liittyä jäseneksi) niin laittakaa mulle teidän sähköpostiosoitteenne (jos ette tänne halua laittaa niin voitte vaikka mun s-postiin laittaa: sara.vee@hotmail.com). Jäsenyys ei maksa mitään ja samalla (jos mun kautta haette jäsenyyttä) niin saatte tonne 5€ shoppailurahaa ja jos tilaatte jotain nii mä saan 5€ shoppailurahaa :3

Tykkäättekö yhtään noista kahesta? :D Ja sanokaa, että häiritseekö teitä että oon postannu melkeen joka päivä? Tuntuu vaan että mulla on hirveesti asiaa teille kokoajan ;D Nii kirjottakaa kommenttia ihan suoraan ja sanokaa jos mun postaustahti on liian hurja :3 Ja kolme ihanaa lukijaa, tulkaa mun blogiin nopeasti ennen sadatta postausta :D


There is two items which I would like to order in Nordic web site Members.com (you need to apply before you can see/make orders). Both items is from Friis&Company

First is that big statement necklace which would go reeeally well with one coloured shirt!

Second is that cute wallet, I really need new wallet 'cause my old one is so broken (I bought it from Estonia 4 years ago).

And look at that cute 'turban'! Want them all! ;)

Do you like those two items at all? :D


♡:Sara 

12 kommenttia:

  1. Tuo koru on kyllä siisti :p vaikka omaan kaulaani en sitä osais laittaa :D Jotenkin tykkään vähän hillitymmästä ja pienemmästä.
    Tuo kyllä näyttää just siule tehdyltä =)

    Ei postaustahti oo liian hurja, ei pelkoa ! On vaan kiva kun huomaa että oot jälleen päivitellyt =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kommentti, sait mut just superhyvälle mielelle! :)

      Vähän jännittää toi koru (jos saan sen), että osaanko käyttää sitä! :D

      Poista
  2. Tää postaus tahti on hyvä!:)
    Kiva lukee sun kirjotuksii!:)

    Hieno toi koru, sopis sulle toivotaan että saisit sen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi kiva kuulla! :) Ja toivotaa ettei toi koru näytä liian överiltä ;D

      Poista
  3. Ihana toi koru! Ja todellakin kannattaa postata jos vaan asiaa rittää! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Hyvä kuulla etten teiän mielestä päivitä liikaa :)

      Poista
  4. kannattaa jatkaa tolleen et tulee noita postauksia ku niitä on kiva lukea:) ja mielummin joka päivä kuin silleen et yhtenä päivän sit ihan hirveenä asiaa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, pitkii postauksii ei oo niin kiva lukee :D

      Poista
  5. tykkään että tulee paaaaljon postauksia :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paaaaaljon paljon tulossa vielä ;D Muahahahaaa

      Poista
  6. musta on kiva kun niitä postauksia tulee :) jatka vaan tälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ettei käy tylsistyttämään mun jutut (vielä) :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...