15.7.12

Laiskuus viikonloppu

Hellurei! Ei tullu oikeen mitään tehtyä tänä viikonloppuna, eilen käytiin kaupungissa ja piipahdettiin nopsaan Santa Fén terassilla (kaikki Lahtelaiset tietää kyseisen paikan :D). Tänään anoppikokelas toi tuliaisia Viron reissulta ja sit oon vaa pelannu koko päivän (WOWia).




















(Otin teille kuvan mun hahmosta, koska teitä melkeen kiinnostaa :D)

Olin sentään senverran reipas, että ehdin arvonnan suorittamaan. Te kirjotitte ihania kommentteja, tulin toooosi hyvälle mielelle :) Varsinkin Sonjan kommentti naurattaa jo toista päivää :D Oli kiva kuulla, että tykkäätte muistakin kuin kynsipostauksista ja että tykkäätte mun kynsistä ja vaatteista ;D Poistin salasanavahvistuksen käytöstä (sanokaa jos se on vielä päällä) kun sitä niin paljon toivottiin :) Olisin kaikille teille halunnut lahjoittaa noita lakkoja (varsinkin teille, jotka asutte sellassessa paikassa ettei noita saa läheltä) mutta valitettavasti mulla oli vaan kolme lakkaa.













Ette varmaan ees jaksa lukee mun höpinöitä kun ootatte, että ketkä ne kolme onnellista on! Elikkäs (pidemmittä puheitta)
- Hopea lakka (814) menee NINIANElle!
- Lila lakka (802) menee HANIlle!
- Pinkki lakka (817) menee TYTILLE!

Onnea voittajille! Ottakaahan muhun yhteyttä s-postiin sara.vee@hotmail.com




















(kaksi viimeistä kuvaa weheartit, koska oon laiska)

♡:Sara

13 kommenttia:

  1. saitko korut ? laitoin extrana ne cupcake korvikset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sain kiitos! Kiitos niistä cupcakeista :D Ja tykkäsin ihan hirveesti niistä kaikista!

      Poista
  2. Sinulle on haaste: http://tiudesnails.blogspot.com/2012/07/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Täytyy tehdä jossain vaiheessa ;D

      Poista
  3. kiva kuulla että tuli perille =) .aattelinki että cupcake korvikset on sulle sopivat jo blogin ostikkoaki ajatellen =)

    VastaaPoista
  4. Hii, miten mä oon hiljattain törmännytkään näin useisiin naisbloggaajiin jotka pelaa wowia? heti kun ite alotin niin johan näitä tupsahtelee. :') Tai sit oon vaan ignorannut kaikki tätä ennen, hah! :D

    Anyways oikein mukavalta vaikuttaa ^_^ taidanpa jäädä seurailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos :) Wowi on niiiiiin koukuttava :D Yritin viime kuun olla pelaamatta mut sit jäin taas koukkuu xD

      Poista
    2. hahaa :D joo ite oon myös kovaa vauhtia koukkuuntumassa, vaikka en oikeestaan ees osaa pelata. mikäs tässä opetellessa ;D ja mitä sit vaiks oon vähä newbie, tsiihih :D

      Poista
    3. Pelaatko muuten kummalla puolella? Ja millä servulla? :)

      Pakko tilaa Mists Of Pandariasta se Deluxe versio etukätee ;D

      Poista
    4. No mulla on Stormreaverilla alliance druidi ja hunter ja Ragnaroksella horde warlock ^_^ niillä lähinnä oon pelaillu, mut ei mulla ole vielä ees cataa.. :D tarkotus ois hankkia et sais joskus lvl 85 ;D

      Poista
    5. Nii ja koht taas nousee levelit 90 ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...