17.7.12

I am not impressed.

Eeeehhehehheheeee unohin tänää sateenvarjon kotii :D Onneks ei kauheesti satanu :D

Aattelin kertoa teille oman mielipiteeni kahdesta tuotteesta, jotka on monessa blogissa pyörinyt hyvin suosittuina juttuina.

Eli ensimmäisenä EOS:n huulirasva, hinta Kicksissä 10,30. Tykkään tosta muodosta paljon ja toi on kuulemma luonnontuote (en oo perehtyny asiaan tarkemmin) tuoksukin on tossa vaaleenpunasessa tosi hyvä (se on joku marjajuttu) mutta se ei vaan kosteuta mun huulia tarpeeksi ja sitä joutuu kokoajan lisäämään. En aio ostaa tätä tuotetta (varmaankaan) lisää vaan pysyn lempparissani eli ACO face-huulirasvassa.


Toinen monissa kosmetiikkablogeissa esiintyvä tuote on Tangle Teezer harja, jota myydään ainakin siellä kampaamossa missä itse käyn :D (Hiustiimi Ilme) Ihan hyvä tuote, mutta en nyt tiedä onko siitä nyt niin paljon hyötyä, kun tavallisella harjallakin pärjää :D Se hyvä puoli tossa on, että se kuulemma käy hiustenpidennysten kanssa, eli jos taas jossain vaiheessa saan aikaiseksi laittaa pidennykset niin voin niiden kanssa käyttää tota (vaikka mulla on pidennysharja kyllä erikseen).


Kertokaas, että mitä piditte tästä postauksesta :D Kun aattelin sanoa oman mielipiteeni muiden bloggaajien kehumiin tuotteisiin :) Ja saatte kyllä väittää vastaan jos pidätte jommastakummasta tuotteesta :D Ja aattelin laittaa tästä lähtien tollasen pienen enkkukäännöksen blogin loppuun, toivottavasti ei hirveesti häiritse ketään :)


I bought these two items (EOS lip balm and Tangle Teezer brush) which has been praised on several blogs. I am not impressed on both of them.


♡:Sara

16 kommenttia:

  1. kiva postaus ,tuotepostauksia saa tulla lisää

    VastaaPoista
  2. Miusta tälläsia on kiva lukea =)
    Oon välillä miettiny onko tuo harja nyt niin hieno kun kaikki sanovat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Munki oli pakko ostaa se kun kaikki sitä niin kovast on kehunu :D Ei se nyt niiiiin ihmeellinen ole :) Eilen kyllä tuntu ihan kivalta kun mies halus harjata mun hiuksia :3

      Poista
  3. tuo huulirasva on kivan muotonen en oo ikinä nähny tollasta:D ite haluuun nyt tollasen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa ei ois pitäny tehä tätä postausta nii ei ois tarvinu sun ostaa tätä ;D Mut toi on kyl hauskan muotonen :D

      P.S. Laita mulle sähköpostiin viestiä tohon edelliseen postaukseen liittyen ;D

      Poista
  4. En kyllä ite maksais kymmentä euroa huulirasvasta :o Mulle kelpaa noi parin euron pötköt :D Mut tällaset postaukset on kyllä kivoja, lisää vaan :3 Ainakin ite tykkään luekella blogeista / kattoo tubesta tällasia, kun sitä kautta voi löytää jotain uusia tuotteita, mitä vois ottaa kokeiluun (:

    Ja kiva toi englanniks käännetty teksti, varmaan tänne löytää muistakin maista porukkaa sit lukijoik :3 Itekin ois kiva kokeilla, mut mun englanninkielen taito ei oo mikään paras.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, taas tuli todistettua että ei noi kalliit oo niin hyviä :D Itekki yleensä käytän tota Acon huulirasvaa joka maksaa alle 3 euroo :D

      Rohkeesti alat vaa miettimää englanniks kääntämistä nii paranee samalla englannin taidot ;D

      Poista
  5. Oot selvästi lahest kun käyt ilmeessä! Itsekin sieltä kotoisin, nyt tosin muualla. Mutta joo, mä en kyllä kaikkiin blogeissa mainostettuihin juttuihin usko ja musta tuo kicksin huulirasva on maailman epäkäytännöllisimpiä. Huoh.

    Kiva blogi!


    http://minna-karoliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :D Oon joo Lahesta ;D Mä oon jotenki niin yllytyshullu et haluun aina kaikkia uutuuksia kokeilla xD

      Poista
  6. Tangle Teezer oli tyttäreni suosikki nuorempana :) Nykyään se on paikassa nimeltä hukka, luulisin. Minulla on niin lyhyt tukka, etten enää edes omista harjaa :D Kampa riittää mainiosti. LOL

    EOS-huulirasva on suosikkejani :D

    Nea -Fashioned in Finland-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, kuulostaa tutulta; munki tavarat on siellä hukka-paikassa ;D Lyhyen tukan etuja on just se ettei varmaan mene niin kovaan takkuun (itellä on siis aina ollu pitkät hiukset nii en tiiä) :D

      Sun blogista varmaan ekan kerran bongasin ton huulirasvan :) Se on kyllä hyvä asia, että luonnonkosmetiikkaa on tullu 'tavallisten' ihmistenkin (kuten mun) ulottuville :)

      Poista
  7. Tangle Teezer on pelastanut mun hermot (ja tyttären tukan kaljuksi leikkuulta). Meillä oli tukan harjaus ennen t-a-i-s-t-e-l-u jossa kumpikin osapuoli kylvi kyyneliä. Nykyään harmitonta hyvia kiitos Tangle Teezerin.
    Mä olen aivan fani teezerille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi moni on joo sanonu, että toi on tosi hyvä :) Mulla toi tekee hiukset jotenki rasvasen oloiseksi mutta märät hiukset kyllä kapautuu tolla hyvin :)

      Poista
  8. Heheh, ehkä toi eos on Suomessa kallista mut Amerikassa kun olin nii maksoi huimat 3 dollaria eli vähän päälle kaks euroa. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Sillä hinnalla voisinkin tota ostaa lisää! Pikkasen kosmetiikka on jenkeissä halvempaa ku täällä, sinne ois ihana päästä! ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...