18.7.12

Feeling Blue

Eksyin vahingossa ihanaan Evil fate eternity-blogiin ja innostuin hänen kuviensa ansiosta taas sinisiin hiuksiin <3 Mun hiukset on aika huonossa kunnossa kun oon värjäilly, blondaillu ja laitellu hiustenpidennyksiä vaikka kuinka paljon niin en tiiä et mitä tapahtuis jos värjäisin siniseks.... Mut kattokaa näitä kuvia!! Ensimmäinen Evil fate eternity blogista, loput weheartit <3

















































Ja vielä lopuksi :D :















Siinä vähän mun inspiraatiota :)


I want to dye my hair blue! I don't know if it's possible 'cause my hair is not on it's best conditition... Here are some blue haired-pics that I really like <3 First is from lovely Evil fate eternity blog and the rest from weheartit. LOVE.


♡:Sara

Hihii, käykää myös tsekkaamassa ihanasta Vanha lintuhäkki-blogista Sedin kirjoittama juttu samasta aiheesta. Juttu on kirjitettu noin kuukausi ennen tätä ja vielä samalla otsikolla :D:D

14 kommenttia:

  1. Mä vähän luulen et ne muuttuu nopeesti tosi ruman ja homeisen värisiks :D sinisiä raitoja mieluummin ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kyl menee :D Äääää tahdonnn :D Mut ei varmaa kyl hiukset kestäis sitä ku pitäis sit kokoajan lisätä sitä sinistä...

      Poista
  2. nii aika radikaali muutoshan se on värjätä sinisellä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olis! :) Mul on ollu aika montaa eri väriä hiuksissa mutta ei ikinä ihan kokonaa siniset :D

      Poista
  3. olin kans tulossa "saarnaamaan" että sininen kulahtaa homeiseks aika pian eli sitä saa sitte kirkastaa niillä naamioilla ja shokkiväreil usein.

    mut mikäpä siinä, ei se nyt niiiiin suuri vaiva ole ^^

    ..mul ei oo ollu sinisiä, mut pinkit kyl <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki on ollu pinkit, ne oli ihanat <3 :D Mutku tahonnn siniset ;D Ei varmaa vaa hiukset kestä niin useeta värjäilyy :)

      Poista
  4. Ihana! Sininen on mun lempiväri ollu skidistä asti. Oishan ne tietty aika räikeet semmoset pistää mutta ei sitä tarviikkaa minkää lakien mukaan mennä :D

    Psst. Blogissani on käynnissä arvonta http://mella-blogs.blogspot.fi/2012/07/like-it-love-it-arvonta.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kävi naurattaa toi ettei tarvi mennä lakien mukaa :D Kiitos, että muistutit arvonnasta ku aina oon sillee et vastaan myöhemmin mut sit aina unohan :D:D

      Poista
  5. Oon iteki haaveillu sinisistä hiuksista varmaan melkein 5 vuotta, mut en oo vaan saanut aikaiseks värjätä. Yhdessä vaiheessa mulla oli ihan blondit hiukset, mihin se olis tarttunut hyvin, must jostain syystä värjäsinkin ne sit orannsiks ._. Mulla on pari putelia sinistä väriä tuolla, ehkä ne sit löytää tiensä mun sivusiileihin, kun en jaksa tehä miljoonaa värinpoistoa koko päähän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, jotenki arvasin että oot samoilla linjoilla mun kanssa ;D Mullaki just blondattii että saisin punaset hiukset vaik oisin ihan hyvin voinu siniseks laittaa :D

      Tahon nähä sun hiukset!!! :D

      Poista
  6. Apua, tosi outo juttu. Oon kirjottanut samalla otsikolla samasta aiheesta tekstin! Ei sentään samana päivänä, mutta melkeinpä tarkalleen kuukausi aiemmin :O http://vanhalintuhakki.blogspot.fi/2012/06/feeling-blue.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, en muista nähneeni tota sun artikkelia :D Tai sitte oon lukenu sen ja mun alitajunta on myöhemmin innostunu siitä oikeen toden teolla :D Mut hyvä että ollaan samalla aaltopituudella :3

      Poista
    2. Todellakin. Ainut vaan, että nyt innostuin taas uudestaan sinisestä uusien kuvien takia :D Etenkin tuo kolmas kuva on mahtava... Mä haluuuuun.

      Poista
    3. Niiimpä! Toi rusettikuva on kanssa tosi ihana <3 Voi kun sais siniset hiukset! :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...