19.7.12

Anchors aweigh!

Kaikki laivaan! Nämä on jatkoa In the Navy-kynsille. Rakastan ankkureita ja meriteemaa (pukeutumisessa, en sisustuksessa). Ja tykkään näistä(kin) kynsistä paaaaaaaljon. Olen töissä paikassa, missä myydään myös venepaikkoja ja välillä ihmiset luulee että minä olen se henkilö kuka niitä myy, vaatetukseni ja kynsieni takia :D


















Pari päivää vanhat kynnet eli vähän kulumaa jo näkyy :D
Kynsissä käytetty China Glazen Ruby Pumpsia ja Oh My GOSHin Cobalt Blueta. Stämppäsin Konadin valkoisella ankkurin ja sen päälle yksi kerron tota sinistä ja valkoisella uusi ankkuri niin näkyy vähän tollasta 'varjoa'

Ja sitten ilmoitusasia/pyyntö: Tehän tiedätte, että kuinka paljon rakastan niitä mun H&M:n sinisiä kenkiä? Noh, haluaisin kovasti le leopardikuvioiset kengät mutta niitä ei löydy mistään enää :'( Ajattelinkin, että jos te, rakkaat lukijani, kävisitte teidän lähi Hennesissä ja jos näätte niitä kenkiä koossa 39 niin ostaisitte ja ilmoittaisitte mulle <3 Maksan tietysti kaikki kulut, postitukset ja vaivanpalkkaa? Voisitteko tehdä mulle näin ihanan palveluksen?
Jos ootte niin ihania ja löydätte, niin voitte esim. laittaa mun s-postiin viestiä :) Mun puhelin aina ilmottaa kun tulee sähköpostia :) Tai sitte tähän blogiinkin voitte laittaa (en viitti laittaa mun puhelinnumeroa tähän :D) sara.vee@hotmail.com
Rakastan teitä niiiin kovasti jos teette mulle tän palveluksen <3
















Ja huomio! Miniarvonta päättyi sunnuntaina, ilmoitin voittajat tämän postauksen lopussa (avaa linkki). Nyt olisi hakusessa vielä tytti(: ja Niniane


Ahoy there! I love nautical nails and clothes! My other navy-nails can be found here. I used China Glaze - Ruby Pumps, Oh My GOSH - Cobalt Blue and White Konad Stamping nail polish :)

I LOVE those blue pumps I found on H&M. I want to buy them also in leopard pattern but they are sold out... :(

♡:Sara

P.S. Hyvää nimpparia kaikki Sarat, Saarat, Sarit ja Sallat + muut tän päivän sankarit <3

14 kommenttia:

  1. Siisti toi ankkurin 'varjo'!

    Ja hyvää nimpparia <3

    VastaaPoista
  2. Varjoidea hauska :) Ja tykkään tästä muutenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tykkään paljon meriteemakynsistä! :D

      Poista
  3. mäki tykkäsin varjosta :DD

    noh, meillä on samat henkkamaukat niin ei taida poposia ainakaan mun kautta saada..kävin muuten tossa muutama viikko sitten itellekin bongailemassa noita sinisiä, mutta kaikki olivat menneet jo ;P :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :D Ärsyttävää et ne kengät loppu niin nopeesti :/

      Poista
  4. Kynnet on kivat! Mä voin katella kenkii, jos HM:n suuntaan ehdin eksyä :) Ootko kattonu netistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana! <3 Ja kiitos! Löysin brittien eBaystä parilta myyjältä noita kenkiä mut ne on aika nihkeitä sen asian suhteen et toimittaa ulkomaille... Just oon yhen myyjän kanssa neuvottelemassa asiasta, saa vaa pullittaa aika kivaa ylihintaa :D Mut mitä en tekis noiden kenien eteen ;D

      Poista
  5. Siis mistä toi ankkuri stämppi o????? MulleHetiNyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana leima :D

      Eli eBaystä ostin sen, se on toi QA5
      http://www.ebay.com/itm/Nail-Art-Stamp-Stamping-Image-Template-Plate-QA-Series-1-NEW-QA1-QA10-/290702701879?pt=LH_DefaultDomain_0&var&hash=item43af3b3537#ht_5335wt_1174

      ;D

      Poista
  6. Heii, joko sulla on noi kengät? :) Mä löysin 'melkein' samanlaiset :) käy kattoo, ovat vaan ihan pikkusen kalliimmat kuin h&m:n popot, mutta ihanat! :) Tuli mieleen että tuommosia kattelit :)

    http://nelly.com/fi/keng%C3%A4t-naiset/keng%C3%A4t/juhlakeng%C3%A4t/sugarfree-shoes-928/inna-928094-509/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii ihanat! Kiitos kun kerroit noista! :3 Nellyn kenkien ainut huono puoli on se, että ne on niin korkeita :D

      Poista
    2. Eipä mitään :) ne on korkeita ja ihania! :D

      Poista
    3. Niin on <3 Mul on kahet Nellyn kengät ja niil on vähän vaikee kävellä... Täytyy vaa harjotella enemmän :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...