3.5.12

My new love.

Hups, ei taaskaan kynsikuvia vaan omakuvia... :D Muttakun aurinko paistaa niin tekee mieli mennä ulos ja jakaa oma hyvä olo muille :3

Eli värjäytin siis hiukset tiistaina (kyllä, vappuna!) kampaajalla. Tälläiset kirkkaanpunaiset niistä tuli :D Päällä on punaista ja alla mustaa.






































Ostin myös maailman ihanimmat kengät Spirit storesta tänään!
















AAAAAAA!!! Maailman hienoimmat!!!! Ton koristeen saa pois jos tahtoo, se on jollain klipsisysteemillä kiinni. Noi korot on ihan superkorkeet vaikkei ne siltä näytä kuvassa.

Kun kävelin töistä kotiin (vaihoin no kengät jo kaupassa jalkaan), niin joku 60-vuotias kiinteistönvälittäjä pysäytti auton mun eteen ja kehu mun kenkiä, sitten se sano että oon tosi näpsäkän näkönen ja että ois kiva tulla arvioimaan mun asunto (tähän väliin vinkkasi silmää). Lopuksi antoi käyntikorttinsa ja sanoi että voisin soittaa kun mulla on yksinäistä ja tylsää. Huusi vielä mun perään jotain kun lähdin... xD

Sellasta tänään :D

♡:Sara

2 kommenttia:

  1. iyy, toi kiinteistönvälittäjä ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, niimpä xDDD Äääää, myin eilen noi kengät ku en pystynykkää kävelee niillä ;__;

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...