11.10.11

Vagabond

En millän haluaisi luopua kynsistä jotka tein viime postauksessa, joten päätin näyttää teille uudet ihanat kenkäni! :)

En päässyt tänä vuonna The Voice Fashion weekille, joten lohdutuksekseni ostin itselleni uudet kengät Andiamosta. Vagabondin kiilakorolliset ihanuudet. Käytin niitä sunnuntaina mutta oikea kenkä vähän hiersi, joten nyt oikeassa jalassa on mojova rakko. Kengät ovat silti niiiiin ihanat, että niitä on pakko käyttää ;)






























Vähän huono kuva, mutta kuvaaja oli vähän väsynyt eikä jaksanut ottaa kuin tämän yhden kuvan (en vaivautunut edes kääntämään, koska muuten se olisi ollut vielä hirveämpi)... Jos joskus saan otettua paremman kuvan kenkien kera niin laitan tänne :D

Olen nyt monen tennarivuoden jälkeen kiintynyt kiilapohjaisiin kenkiin. Millaiset kengät ovat teidän lempparit?

♡:Sara

4 kommenttia:

  1. Ihanat kiilakorot, Sara! <3 Itse tykkään ihan tavallisista tai piikkikorkoisista korkkareista, sekä ihanista, reisille asti menevistä saapikkaista (joita minulla on tällä hetkellä 0, kun en ole sopivia löytänyt :( )Olen myös kiintynyt ihaniin nilkkureihin!

    VastaaPoista
  2. Mul on talveks ihanat viime keväänä ostetut ylipolven saappaat mut niissä ei kyl oo yhtää korkoo :/ Ootan lunta et voin taas käyttää niitä ;D

    VastaaPoista
  3. mä luen sun vanhoja postauksia kun mulla on tylsää :D ihanat kengät ja ihanampi sinä! <3

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...